יום שישי, 1 במאי 2020

עצמאות בימי קורונה

אני זוכר שאני כותב טרילוגיה ,אבל הגיע יום העצמאות שעליו אני רוצה לכתוב ולכן הפרק השלישי יחכה מעט.
יש יתרונות לקורונה,לא נחמד להיות סגור בבית,לא נחמד ללכת עם המסיכה הזאת שמגרדת ועושה אדים במשקפיים,לא חביב להגיע להיפר ולגלות שאין מצרכי מזן בסיסיים למרות שבסופו של דבר לא חסר לנו כלום.לא נחמד כמובן לשמוע על אנשים מתים ונדבקים ועל הזיגזג האין סופי של משרד הבריאות,אבל בתוך כל אלהיש לקורונה יתרונות:
2 מילדיי בבית,מעולם קודם (מאז שהם ילדים בוגרים הכוונה)לא הייתה תקופה שהם היו איתנו כל הזמן,פתאום הבית מלא, הם יושבים איתנו חלק מהזמן,לא כל הזמן כמובן כי יש להם עיסוקים אחרים משלהם)
הם עושים בבית דברים שלא עשו בעבר,בעיקר נסיונות בישול ובני הצעיר התגלה כאן ככשרוני בתחום,הבת הבכורה נוטה יותר לאפייה וכמעט בכל שבת מאז פרוץ המאורע היא אופה חלה !
חווייה חדשה לגמרי,לא צריך לומר שהתקרבנו,זה עושה אותי מאושר,פשוט ככה,כיף לי להסתכל עליהם מבשלים לעיתים ביחד,חבל שהילד השלישי לא נמצא וחווה גם הוא את החווייה הזאת,אבל השלישי התחיל להגיע משבוע שעבר לארוחות שבת,לא מעניין אותי שהוא לא גר בבית ומאזהרות משרד הבריאות וסוכניו,אני רוצה שהבן שלי יגיע הבייתה לארוחות שבת,הצענו בערב שישי שעבר לדודה ש. גם לבוא,היא העדיפה להשאר בביתה עדיין,בשבת הלכנו לבקר אותה,בפעם הראשונה אחרי חודשיים או משהו,ישבנו רחוקים אצלה בבית,אבל ראינו אותה,בערב שבת הזה,הערב אולי היא תבוא לארוחת ערב,מבחינתי ברגע שחוזרים למסלול אני מסיר את ההגבלות לעצמי.
אני עדיין בסיכון ויוצא מהבית מעט מאוד.
אם נחזור לנושא שלשמו התכנסנו אומר כך:
כבר כמה שנים שאני לא צופה בטקס הדלקת המשואות שפעם היה הטקס הכי מרגש והכי מצמרר והכי אהוב עלי ,הוא וכל הקונספט של חגיגות יום העצמאות הפכו למשהו רדוד,פוליטי ימני,לאומני על סף הפשיסטי
לא מצאתי לא חלק ולא נחלה במפגן הלאומנות מטעם הזה.
כמובן שהתקשורת שותפה לשטיפת המוח המאסיבית של השלטון ולא טורחת להבין שדברים השתנו כאן.
היא משתפת פעולה עם הרדידות עם הדביקות המאוסה,נותנת במה לזמרים שאין מה לשמוע אותם,כי הם הפכו פניהם ושרים שירי אחדות מזוייפים על שבט אחים ואחיות ועל עמאחד כשרק לפני רגע ראש הממשלה של כולנו ולהקת מלקקי התחת שהוא גורר איתו חשבו שכל מי שלא מתיישר עם הקו הלאומני ימני הוא בוגד ,עוכר ישראל שרוצה באובדנה של מדינת ישראל,אז איך דקה אחרי זה אתם מדקלמים דפי מסרים של אחדות?
השארתי את הזמרמרים בלירה,את הפוליטיקאים העלובים ואת תוכניות הטלויזיה מעלות המורל של עכברי שדה,מאחורי,פתחתי vod וראיתי מערב יום העצמאות עד צאתו סדרות טלויזיה כמו שיקגו פייר או שיקגו מד,קלילות ונחמדות שהקלו עלי לעבור את החג.
זאת ועוד,לא פתחתי עיתון כבר ימים רבים,העיתון מגיע בבוקר,שוכב עד הערב באריזתו,מבוייש בצד ואין לי חשק לקרוא.אם הייתם אומרים לי לפני כמה שנים שיגיע היןם שבו לא אקרא עיתון,לא הייתי מאמין לכם,הייתי מכור לקריאת עיתון יומי ,כל יום.
יוםבלי עיתון היה מבחינתי יום לא שלם ובימים האלה אני שוקל ברצינות לבטל את המנוי,יש לי אפליקציות,קופצ  ידיעה ,אני קורא את כותרתה,אם היא מענינת אותי אני נכנס לקוראה ואם לא,אני מוחק אותה.
פלא פלאים.
מבחינה כלכלית לא נפגענו,אני ממשיך לקבל את קצבת הזקנה ואת כספי קרן הפנסייה,זוגתי עבדה כל החודשיים האלה כעובדת חיונית וקיבלה שכר מלא ובסוגיה הזאת,באמת התמזל מזלנו,לא נצרכנו לגעת בכספי החסכונות והמשכנו כרגיל.
מקווה שחוקי הקורונה יחזיקו עד לג בעומר ,אין לי שום בעיה שיוטל סגר ולא יהיה אפשר להדליק מדורות,זו תיהיה חגיגה  יפה של מתנגדי זיהום הסביבה על מזהמי הסביבה שמתעקשים להדליק מדורות על כל מטר מרובע.
אין לי בעיה גם שיטילו סגר על מירון,עבודת האלילים הזאת יכולה להדחות בשנה,עדיף שיהיו בריאים ולא ידבקו וידביקו.
אגב ביישובנו הקט בשיא המחלההיו כאן כ30 חולים,עכשיו בעידכון האחרון אנחנו עומדים על 8,9 חולים וזה מאוד מעודד.
יאללה הגיע מאי,יום שישי,
אני סיימתי תיהיו טובים
ישרא אגב יעלה בשבועות הקרובים באופן סופי.אעדכן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה