יום ראשון, 31 במאי 2020

17 שנה לבלוג "פנימי גובלן"

היום הבלוג 'פנימי גובלן' מציין 17 שנים להיווסדו !!!
הייתה לי תקווה לכתוב פוסט חגיגי בישרא שעלה שלשום בחזרה לאוויר והצלחתי להכנס לדף העריכה ולכתוב פוסט ראשון,אבל עכשיו גם המחשב הנייד וגם הסלולרי מסרבים להכניס אותי לדף העריכה ואני לא יכול לכתוב שם.
אז רק רוצה לומר תודה גדולה גדולה לכל אלה שמלווים אותי במסע הארוך הזה.
לא אתחיל להזכיר שמות כי זה לא יגמר.
רק רוצה לספר לכם שבשבועות האחרונים אני עסוק במציאת אנשים שהיו איתי בגדוד התותחנים 403 ולחמו איתי במלחמת יום כיפור,העיסוק בזה, כל כך מרגש ואינטנסיבי שזה לוקח את רב זמני,
פתחנו קבוצת וואטס לפני 11 יום והצלחנו להגיע ל30 איש,אנחנו מקווים שכשניפגש עם קצינים בכירים מהחייל הם יספקו לנו רשימות של אנשים ששרתו איתנו והאיתור יהיה קל יותר.
שוב מודה לכל אחת ואחד שמגיב כאן
אתם טובים אני משתדל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה