יום שני, 14 במרץ 2022

עידכון שני בקשר ל n_lee

 פועה היקרה הפציעה לי פתאום במסנג'ר וביקשה שאתקשר לאבא של n_lee כדי לברר מה מצבה.

ברגע הראשון נרתעתי,אני אומנם יודע שמצבה משתפר,אבל דבר אחד זה לדבר במסנג'ר עם אחותה ודבר אחר לגמרי זה לצלצל לאבא שלה ללא הכנה.

אבל התגברתי על המבוכה והחשש וצלצלתי.

אבא שלה ענה,הצגתי את עצמי בשמי ואמרתי שאני חבר מהלימודים במסגרת הסודיות המובנת שנוקטת n_lee על חייה מחוץ לבלוג.

הוא שמח לשמוע שאמרתי שהרבה חברים דואגים לה ושמח לספר שיש שיפור דרמתי במצב,היא עדיין בטיפול נמרץ אבל כבר לא מונשמת,מתחילים להעיר אותה מההרדמה,היא פוקחת עיניים שמדברים אליה,מזיזה ידיים ורגליים והתפקוד שלה חוזר לאט לאט.

מאוד התרגשתי לשמוע,האמת כמעט בכיתי משמחה והוא אמר לי שיאמר לה שטל מהלימודים דרש בשלומה...

ביקשתי שימסור לאשתו שאנחנו החברים דואגים וחושבים עליה ושמחים לשמוע שיש שיפור.

התפילות של כולנו כל אחד בדרכו עזרו,אני מאמין בזה

ואמשיך להתפלל להבראתה המלאה

טליק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה