יום רביעי, 16 במרץ 2022

למטיילי ארצנו ולאוהבי חומוס

 טוב אם כבר חזרתי לכתוב בבלוג,אני מנצל את חזרתי להשפיע עליכם טוב.

3 חברי פייסבוק שלי ואנשים נהדרים בזכות עצמם עשו מעשה וכתבו את ספר החומוס הגדול.

אוהבי חומוס כמוני יודעים להעריך מאמץ שנועד להפיץ את בשורת החומוס בארצנו

בשביל להוציא את הספר הם זקוקים לסיוע ופתחו הדסטארט.

תמורת סכום פעוט שתתרמו, תוכלו לקבל את הספר שילווה אתכם ברחבי הארץ

הנה הקישור להדסטארט

https://headstart.co.il/project/67541

ומסר מאחד מיוצרי הספר:

מדריך החומוסיות הגדול - עדכון:


קודם כל - תודה!


תודה לכ- 300 איש שאשכרה הוציאו את כרטיס האשראי, הקישו ספרות, תוקף, וגם, לא לשכוח, "שלוש ספרות בגב הכרטיס", ורכשו ספר אחד, שניים, חמישה או עשרה. לא מובן מאליו. 


תודה לכל מי ששיתף, כתב, הפיץ, לחש על אוזני חבריו. נחמד ומרגש לדעת שיש אנשים שאוהבים, טוב, לא נגזים, מחבבים אותנו במידת מה. 


הגענו ל- 50% גיוס בשלושה ימים. אומרים לי שזה מצוין. אבל, כמקובל בעדה שמחצית ממני משתייך אליה, אני רואה את מחצית הכוס הריקה. מאיפה יבואו 50% הנותרים?, אני שואל את עצמי, ועצמי, כפי שכתב מאיר אריאל זצ"ל, עונה לי בהגיענו, אז נמשיך כל יום לנג'ס. 


אז אחרי התודה, ניג'וס - עוד פוש קטן. זה יהיה באמת אחלה ספר. המון המון חומוסיות מומלצות, בכל אזור בארץ, עם הנמקות, וסיפורים, וצבע, והמלצות למוזיקה בדרכים. כיף. כיף גדול. והספר, הוא יתאים גם לתא הכפפות ברכב וגם לתיק הקטן שאיתו אתם מטיילים. לא תקנו? לא תמליצו? 


קישור לתמיכה/ רכישה בתגובה הראשונה. 


תודה,


ארז טיקולסקר, רן עצמון וחברנו למסע שלצערנו לא זכה להשלימו - עירן שושני היקר ז"ל.

תיכנסו,תקראו תרכשו ותיזכו לקבל ספר עדכני 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה