יום שישי, 22 בנובמבר 2019

התגעגעתי אז באתי

ישרא במתכונתו הנוכחית נסגר סופית,יש עדיין לכמה אנשים יכולת להכנס,לישרא,להגיב ולכתוב פוסטים,אני לא חושב כמו ידידי קנקן התה שאמר שרשת 13 לא יודעת אפילו לסגור את ישרא,כנראה שזה תהליך שעומד להסתיים בקרוב מאוד ואז אף אחד לא יוכל להכנס וכשכותבים את הכתובת של ישרא כולם יקבלו את הדף הראשי של רשת 13.
רוצה לעשות קצת סדר בתהלך הסגירה וההקמה מחדש:
כשרשת 13 הודיעה בפעם הראשונה שהיא עומדת לסגור את ישרא כבר לפני שנה,קם בחור ששמו מתן אליהו והחליט לקחת יוזמה משלו,בדיוק כמו שקנקן התה ואני  יחד עם הדר ועם גל אמיר ועוד כמה חבריםהחלטנו ב2014 שישרא לא יסגר ואחכ אני לבד ב2015 יחד עם מריאט ואילנה השארנו את ישרא באוויר עם המון התנגדויות מבית על המהלך(ב2 ההזדמנויות).
לא יודע מה יש לאנשים להתנגד כל כך למהלך שעל פניו הוא מהלך מבורך כשבעיקר הם לא נדרשים לעשות שום דבר אם הם לא רוצים בכך.
גם כאן במהלך של מתן וג'ואנה כשאני תומך מבחוץ קמה התנגדות עזה למהלך.
מתן אליהו הוא לא איש חביב,הוא לא נחמד אבל זה בכלל לא רלוונטי למהלך.
כשאתה עושה מהלך שמשנה מבחינת אנשים סדרי עולם,אתה חייב להסתכל רק על המטרה,נכון שיותר אנשים יתחברו אליך אם האישיות שלך חביבה,אם אתה איש של אנשים,אם תכיל את כל ההצעות שמציעים לך,אבל זה יאריך את הדרך.
אז מתן ראה את המטרה מול עיניו וביחד עם ג'ואנה שהיא "השוטרת הטובה" מבין שניהם החלו לעבוד ברצינות,הם יצרו קשר עם אנשי המדייה של ערוץ 13,שלא ספרו אותם בהתחלה ולא ששו לשתף פעולה ולקח המון זמן(כמה חודשים טובים לקבוע פגישה)
אחכ גייסו את יריב חבוט מייסד ויוצר ישרא שלא מרבה לסייע וגם עורך דין שהתנדב לעבוד בחינם וכיוון אותם למה צריך לעשות כדי שבאופן חוקי יוכלו לקבל את הנתונים והתכנים של ישרא כמו שהובטחו לנו על ידי אנשי נענע כבר ב2014.
הוציאו כסף מכיסם כדי לרשום עמותה באופן חוקי ברשם העמותות,גייסו אנשים ,בעלי מקצוע בתחומים רלוונטים בהתנדבות והתקדמו לאט בעיקר כי רשת 13 לא שיתפה פעולה.
כשרשת 13 אמרה שהאתר ירד ב1 לנובמבר,מתן וג'ואנה כבר היו עם אנשי המדיה של הערוץ במשא ומתן מתקדם ביחד עם עורך הדין.
אז האתר לא ירד מהאוויר ב1 לנובמבר אבל היה ברור שזה הסוף.
מתן וגואנה קיבלו פיזית את החומרים מרשת 13 וגם אז נשמעה ביקורת על המהלכים שלהם.
עכשיו נותר להמתין בסבלנות לבנייה מחדש של הפלטפורמה עם הבטחה שכל הבלוגים מישרא יהיו זמינים באתר החדש,אל תשאלו אותי איך עושים את זה טכנית כי אני לא יודע.
זה לא משנה גם אם מתן הכריז על עצמו שהוא הבעלים החוקי של ישרא החדש או המנהל שלו,זה בכלל לא רלוונטי או חשוב בעיני.
אני מניח שאלה חוקי העמותה,לקבוע מי המנהל של העמותה,מי בועד המנהל שלה וכו',זו פרוצדורה רגילה לגמרי ואף אחד ודאי מי שלא חבר בעמותה יכול לערער על העובדה שמתן הוא בעלים או מנהל של ישרא החדש.
אני מניח שיגיע הרגע ויוכרז על גיוס כספים כדי לתמוך בהקמת הפלטפורמה או אז הם יצטרכו לחשוף קצת יותר פרטים ואז גם נדע יותר על המטרות על הניהול ועל איך תראה הפלטפורמה כדי שנחליט אם לתרום לא.
עד אז לאף אחד אין זכות מוסרית לבקר את היוזמה ולא את האנשים שחודשים ארוכים נתנו מזמנם על חשבון דברים אחרים והצליחו בסוף לקבל בחינם את החומרים.
בלי קשר
מחר אני נוסע למוזיאון עין חרוד,אחותי חשבה שבגלל שאהבתי את השיר של רחל שפירא ששורה מהשיר נמצאת בכותרת הבלוג שלי,אשמח לשמוע הרצאה שכוללת שירים משיריה.
מכיון שזו מתנת יום ההולדת ממנה אלי וזה בסך הכל ארוע של שעה וחצי,הסכמתי
אין לי חשק לנסוע בשבת עד עין חרוד לשמוע הרצאה בגלל שאהבתי שיר שלה
אבל בסדר,קצת תרבות לא תזיק והפיצוי הוא לאכול אחכ צהריים במסעדת רוטנברג למרות מה שפועה היקרה כתבה לי על המקום.
נותר שבוע אחד של עבודה עד הפנסייה,למעשה 5 ימים.
המחליפה שלי כבר עובדת במלא המרץ ואני רק משגיח
אבל כולם מקוננים על עזיבתי כאילו אני אעלם להם לעד ולא היא.
באשר לעבודה החדשה,יש קצת בעיות,מחלקת ארגון ומשאבי אנוש של דאר ישראל דורשת צינון של 3 חודשים בין סיום העבודה כעובד דאר מן המניין ותחילת העבודה כעובד קבלן,זה לא הגיוני כי אני לא תופס תקן של עובד אבל זה החוק.
אנחנו ממתינים לתשובה סופית ואם ידרשו 3 חודשי צינון נערב את יו"ר ועד העובדים שרק הוא יכול להביא להחלטה אחרת שתקצר את הצינון לחודש.
אני סיימתי,תיהיו טובים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה