יום שישי, 22 במאי 2020

מקרה הזוי

טוב,עכשיו אני רוצה לכתוב על משהו הזוי שקרה לנו שלשום,זה יהיה טיפה ארוך אבל השארו עמנו:
שנים רבות אנחנו קונים קנייה שבועית בחצי חינם(לפעמים היא אחרי שבוע וחצי ) בגדול משתדלים לשמור על מסורת של קנייה שבועית,השלמות אנחנו עושים במכולת הטובה שליד ביתנו שמה לעשות באופן טבעי מוצריה יקרים יותר מאשר בהיפר).
ככה בחורף ובקיץ בשמש ובגשם,אנחנו כבר יודעים באיזה מסדרון ובאיזה מדף המוצרים המועדפים עלינו נמצאים ואנחנו די מתקתקים את הקנייה,הבעיה בחצי חינם שהחלק של הירקות והפירות נפרד משאר ההיפר וזה ניג'וס,אבל גם אותו אנחנו כבר מתקתקים.
השנים עברו ולנו המסע הזה של לנסע להיפר לאסוף את המוצרים אחכ להכניס אותם לסלים שאנחנו מביאים איתנו ואחכ לעלות הכל הביתה,הפך יותר קשה,אז נכון הבנים עזרו ,רק שלא תמיד הם היו זמינים וכשלא היו ,התקשנו.
ובשנה האחרונה אמרו לנו,תקנו און ליין ברשת,יביאו לכם את המוצרים עד הבית,כולה 30 שקל משלוח,אז בזמן הקורונה לא יכולנו להזמין און ליין בגלל עומס ההזמנות אבל עכשיו שהקורונה שקטה בנתיים והמשק חוזר החלטנו לנסות.
בחצי חינם זה לא התאפשר כי מינימום ההזמנה היא 600 שקל ולא תמיד אנחנו מגיעים לסכומים האלה,את רמי לוי אנחנו לא מחבבים וככה הגענו לשופרסל.
זוגתי נכנסה לאתר של שופרסל,מילאה את הפרטים ,שקדה על הזמנה מדוייקת של מוצרים,שילמנו בחדווה וחיכינו בנשימה עצורה שהמשלוח ינחת על סף ביתנו ביום רביעי בין 19:00 ל21:00.
ב21:30 כשאף שליח לא נראה באופק זוגתי התקשרה לשרות הלקחות של שופרסל ותהתה איפה המשלוח המובטח,
אה ובזמן שאנחנו מחכים היא מקבלת סמס משופרסל שהמשלוח בדרך ושנתכונן,סידרנו את הבית,ניקינו אבק מהפאנלים,פרסנו שטיחון אדום ליד הדלת ונאדה,אין שליח ואין משלוחה.
מסתבר אחרי בירורים מעמיקים התברר שמי שקלטה את ההזמנה שלנו כתבה כתובת שגויה והמוצרים היקרים שלנו נחתו בדלת ביתם של משפחת מגידיש במושב עוזה שנמצא עד כמה שידיעתי מגעת על כביש 40 בין אשדוד לאשקלון.🤓 בהתחלה המוקדנית ניסתה לומר לזוגתי שהיא טעתה ברישום הכתובת שלנו,זוגתי בחורה סבלנית בדרך כלל מבית תרבותי ,התאפקה לא לצאת עליה ואמרה לה שהיא גרה 30 שנה ביישוב אזור,היא לא שמעה מעודה על מושב ששמו עוזה שנמצא עשרות קילומטרים מאיתנו ולכן לא הייתה  יכולה לכתוב שם של מקום שהוא לכאורה מקום מגוריה  בעיקר כי לא ידעה על קיומו.
השעההחלה להתאחר,המוקדנית אמרה "שלא נעים לה" לצלצל למשפחה שלסף דלתה הגיעו 2 משלוחים🤣 בלי הסבר
אני מבינה את זה כך זוגתי,אבל למה נעים לכם להשאיר אותנו עד השעה הזאת בלי משלוח,נדבר שוב בבוקר הציעה המוקדנית?
זוגתי הטובה למרות תרבותיותה וסבלנותה התפוצצה עליה ואמרה לה שמעולם לא נתקלה בשרות עלוב כמו זה ובמהלך הלילה תשקול אם לבטל לגמרי את המשלוח ותודיע להם בבוקר.
נו כנראה שנמשיך לכתת רגליים ולקנות כאחד האדם,חסל כרגע סדר און ליין.
פרולוג: במהלך יום אתמול העליתי את הפוסט הזה לדף הפייסבוק שלי ושלחתי אותו כהודעה לאתר של שופרסל,מייד אחכ התחילה סדת טלפונים בהולה של שופרסל לזוגתי שביקשו לשלוח לנו משלוח חדש,לא הסכמנו,אני לא אומר שלא ננסה לקנות דרכם שוב,אתמול זה היה מוקדם מידי גם לנוכח העובדה שהם התקשו להודות בטעותם וניסו לטפול על אישתי את האשמה שהיא לכאורה כתבה את הכתובת במושב עוזה. יה אהבלים איך אישתי החכמה יכולה לכתוב כתובת בה היא לא גרה כדי לקבל משלוח מההיפר שהיא זקוקה לו ולרשום שם של יישוב שעל קיומו היא שמעה בפעם הראשונה משרות הלקוחות שסיפרו לה שהמשלוח נשלח לשם.
בסוף הם ביטלו את החיוב והוסיפו עליו 50 של פיצוי על עוגמת הנפש
אחכ הלכנו לחצי חינם,רק על התורים בקופות של יום חמישי הייתי דורש פיצוי מוגדל,טפי על שופרסל.
אגב בכלל התכוונתי לעלות פוסט אחר על משהו שמעסיק אותי בשבועיים האחרונים מאוד אינטנסיבי,על הסוללה שלי במלחמת יום כיפור,אבל זה בפעם הבאה.
אני סיימתי,תיהיו טובים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה