יום שני, 18 במאי 2020

נבחרתי לשר לעניני שנ"ץ ומורשת בממשלת נתניהו גנץ ( ולהעיר אותי רק אם מישהו מת)

נתניהו מינה אותי לשר לעניני שנ"ץ ואיכשהו הרגשתי שזה פחות מכבד אותי,אז ביקשתי שיוסיף לכותרת הזאת גם את עניני המורשת,הוא שאל איזה מורשת אמרתי לו אנא עראף בטח לשנ"ץ יש מורשת,הרי אני ירשתי את השנ"ץ מאבא שלי,ז"ל שהיה עוזב את המשרד שלו ב13:30 בול,נוסע הבייתה,אוכל צהריים ונכנס לישון ואוי ואבוי אם מישהו היה מצייץ בבית,לו היה מוסד כזה שמי שמכה את ילדיו,טוב לא בדיוק מכה,בואו ,לטמה כאן וצ'פחה כאן שהיום כמובן נחשבים אלימות אבל אז זה היה בקטנה,רק השכן שלנו א. שהיה מכה את בנו א. היה מוציא את חגוריו מכנסיו ...אבל  רגע אנחנו בהשבעת ממשלה מה אתה מספר כאן בובמייסס !!! רק רציתי להראות לך כבוד ראש הממשלה הנדיב שזה עובר מדור לדור,תגיד תודה שלא ביקשתי להיות אחראי על ההגדה של פסח.
אמר לי טוב,אבל אתה עובד מהבית,ברור אמרתי,אני חסכן ידוע,לא צריך משרד ולא נהג ולא מזכירה,אני מצויין בזום גם בימים רגועים,סלמתק אמר ביבי וחיבק אותי,כן כן חיבק,מה נראה לכם,מרפק נתן לי?  מה אני,גנץ? טפי בזבזן כספים ינעל רושלק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה