יום חמישי, 28 במאי 2020

ישראבלוג חזר !

טוב אז,כמו שכתבתי בלילה,ישרא חזר!
הנה ההסבר של צוות ההצלה למי שרוצה לראות את הבלוג שלוhttps://m.facebook.com/groups/305275222955376?view=permalink&id=1713329832149901

 הוא ירד באוגוסט 19 מהאוויר וחזר אתמול 27.5.20.
9 חודשים עברו מאז ירד והמצחיק שבעוד 3 ימים אני מציין 17 שנה לכתיבה אינטרנטית,16 וחצי שנה בבלוג בישרא וחצי שנה יומן רשת בבלוגספוט.
אז ישרא חזר אבל מקרטע,כלומר אפשר להעתיק את הכתובת מפוסט החזרה של ישרא שנכתב על ידי מתן ולהגיע ישירות לבלוג 5 ואז דרך הקישור בתגובות הגעתי לבלוג שלי,רק שלא כולם הגיבו בבלוג 5 ולא לכולם יש שם קישור לבלוג שלהם.
אז לי יש ונכנסתי לפוסט האחרון שכתבתי,אבל מה זה עוזר כי כשאני מנסה לצאת מהבלוג ועולה לי מסגרת של שם משתמש וסיסמה,אני לא זוכר אותן.
ואם אני כותב בשורת החיפוש את הכתובת שמתן כתב בצרוף מספר הבלוג שלי,לא עולה לי כלום,למרות שכמה בלוגרים אמרו שצריך סבלנות כי זה עולה לאט,אבל כמה לאט זה עולה,אני ממתין כבר יותר מ10 דקות מול המחשב הנייד ולא קורה כלום.
ונכנסתי בבלוג 5 לשחזור סיסמה וביקשתי לשחזר,לדעתי שמעתי מאיזשהו מקום צחוק עמום כזה כאילו לומר לי ,סיריאסלי??? עכשיו באים? כאילו מי בדיוק ישחזר לך שם משתמש וסיסמה בזמן שעבדנו ברשת 13? חשבנו שלא תחזרו כבר,אז עשינו עם כל שמות המשתמש והסיסמאות קולולולו,היה לנו משעמם בלעדיכם,פתאום לא היו מריבות רשת,נצנצים ורודים,כל מיני נביאים שחוזים את קץ העולם או ההיפך,אז מה נשאר לעשות חוץ מקולולו מסיסמאות ושמות משתמשים?
אבל טוב שישרא חזר ,גם אם אי אפשר כרגע לכתוב
תודה ל  Matan.L.Eliyau ול Joanna Ouaknine ושאר הצוות,בלי החלומות והעזה שלכם,זה לא היה קורה
יאללה תיהיו טובים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה