יום שבת, 28 באוקטובר 2023

משפחתי וחיות אחרות במלחמה,השרביט החם

תמיד גידלתי בעלי חיים בדגש על כלבים.

אני מאוד אוהב כלבים.

לפני כ 3 שנים בני אימץ כלב מסוג,קנה קורסו מעורב עם פיטבול. כגור הוא היה די גדול ומאוד שובב,בני גר שנה בתל אביב לפני הקורונה ואחכ בגלל הקורונה חזר לגור בבית והביא את הכלב איתו.

כאן אגב הוא יושב בזמן אזעקה איתנו במדרגות

מהר מאוד התאהבנו בו אבל כאמור הוא היה שובב גדול וכשהיה נשאר לבד היינו צריכים להסתיר מפניו כל דבר שהיה יכול להגיע אליו כי היה משמיד אותו והיה גורם נזקים גדולים.

אחרי כשנתיים בני הכיר את בת זוגו הנוכחית ועבר לגור איתה עם הכלב,הוא היה מביא אותו כשהיה בא לבקר ובזאת הסתכמה האינטרקציה איתנו

אגב זוגתי ואני לא טיילנו איתו,פעם אחת זוגתי טיילה איתו והוא ראה חתול או משהו ,משך אותה עם הרצועה היא נפלה והוא השתחרר ונעלם,לקח זמן ולחץ גדול עד שנמצא והוחלט שאנחנו לא נוריד אותו כשהוא אצלנו רק בני הצעיר עשה זאת וגם אליו הוא נקשר.

כשבני יצא למלחמה לפני 3 שבועות הוא הביא אלינו את הכלב ומאז הוא כאן ובני הצעיר מטפל בו,מוריד אותו ואנחנו מפנקים :-)

בעבר היו לנו כלבים שנבהלו מאוד מאזעקות,מזיקוקים ומרעשים פתאומיים,הכלב הזה( שמו ארול אגב על שם השיר של מאיר אריאל שבני מאוד אוהב את שיריו)

לא נבהל מכלום,כשנשמעת אזעקה הוא פוסע מעדנות לכיוון הדלת,אני מחזיקים בקולר שלו יוצאים איתו לחדר המדרגות ,הוא יושב,שם איתנו בשקט,לא נבהל מהאזעקה לא מהירוטים של כיפת ברזל וכשאנחנו חוזרים הבייתה הוא ממשיך בעיסוקיו כרגיל.

ביום רביעי שעבר בני בא לאפטר והגיע גם לבקר אותנו כשארול ראה אותו הוא אשכרה השתגע משמחה.

מעולם לא ראיתי אותו כל כך שמח כמו בפעם ההיא ובני אכן הקדיש לו דקות ארוכות אבל מכיון שהגיע לזמן קצוב ,היה צריך להפרד מארול שאחכ היה קצת בדיכאון ,אבל עבר לו.

אני מניח שהוא מאוד אוהב להיות אצלנו אבל כמובן שליבו שייך בבלעדיות לבני וזוגתו.

אגב ביום חמישי ה2.11 הם נישאים,בני ביקש וקיבל חופשה מיוחדת ,יגיע ליומיים והחתונה תיהיה מצומצמת מאודרק המשפחות הגרעיניות שלנו

ובמועד מאוחר יותר כשהמלחמה תסתיים יתקיים ארוע באולם.

אני סיימתי,תיהיו טובים

https://hot-membposts.blogspot.com/2023/10/blog-post_27.html


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה