יום שלישי, 3 באוקטובר 2023

חתונה,פרק 2

 אז עוד חודש פחות יום החתונה,בנתיים בתי הבכורה חוגגת היום 30 ובמסגרת התקופה הלחוצה שאנחנו נמצאים בה החגיגה המסורתית של עוגה ונרות תיהיה ביום שישי.

אתמול נפגשנו עם משפחת הכלה בביתם ביהוד.

זו משפחה ממוצא תימני,הם דתיים אבל לא קיצונים לשמחתנו,הכלה ואחותה יצאו בשאלה ומשני האחים הגדולים האחד דתי והשני לא,האבא דתי.

האמא נפטרה לפני 4 שנים ואשתו החדשה היא אשה מאוד נעימה

היה מקסים ,באמת.הם ארחו אותנו בסוכתם,יש לאחים ולאחות המוני ילדים בגילאי גן ובית ספר יסודי (לפחות 2 ילדים קטנים לכל אחות ואח) והיה הרבה רעש שאני כבר לא רגיל אליו. האבא ואני מייד מצאנו נושא משותף שכבר ידעתי עליו מכלתו של בני. שנינו לחמנו במלחמת יום כיפור כחיילים סדירים,שנינו באותו גיל ( 70) 

הוא היה בגדוד 12 של גולני ולחם ברמת הגולן ואני הייתי  בתותחנים בסיני ולחמתי קרוב לתעלת סואץ .

זו גם הייתה סוג של מסיבת ארוסין לא רשמית והמנהג בעדות הללו ואולי בכל העדות, שהאמא של החתן קונה לכלה תכשיט כלשהו ומכיון שאנחנו לא מכירים את טעמה,העברנו את סמכות הקניה לבן שילכו ויבחרו משהו לטעמם וכשקנו העברנו להם כסף.

לשבת חתן נמצא פתרון,לא יהיה שבת חתן עם אחים ואחיות של הורי החתן והכלה ובני דודים ודודות מאף צד. כי בצד שלהם הם כחול אשר על שפת הים:-)

זה יהיה שבת חתן במסגרת שהייתה אתמול,האחים של הכלה וילדיהם והאחים של החתן וההורים,נשתתף בתפילה,נעלה לתורה ואחכ נבוא לביתם ונערוך סעודה צנועה

זה גם פתרון כלכלי שמשלב את אי הרצון של בני בכלל לעשות שבת חתן,ואת מנהיגי משפחת הכלה שאנחנו מכבדים,כלומר יש כאן פשרה הוגנת מבחינת הרצונות של כולם.

גולת הכותרת של היום היא, שאישתי מצאה לעצמה שמלה לחתונה אחרי חיפושים אינטנסיבים שהתקיימו ברחבי הארץ אשכרה .

אתמול היא ראתה באינטרנט בחנות במושב ליד אשקלון,ניר ישראל שמו,היום יצאה מהעבודה בחצי היום הצטיידה באחותה ונסעו לשם ורכשו שמלה שמצאה חן בעיניה ,בשליש מחיר משמלות שראתה בכל ערי המרכז.

אז עשינו וי על העניין הזה,נקווה,שגם בתי תמצא אחר הצהריים שמלה שהולמת אותה ואז בני הצעיר שזה הרבה יותר פשוט.

אנחנו עומדים בתקציב שהקצבנו לעצמנו וזה משמח אותנו

בשבוע הבא אנחנו נוסעים לטעימות באולם בו תתקיים החתונה,ואז ישאר רק להמתין בסבלנות לארוע.

אני סיימתי,תיהיו טובים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה