יום רביעי, 11 באוקטובר 2023

קצת מה שאני מרגיש בקשר למחדל

 מילה טובה ל 2 עיתונאים שהם מעל כולם בערוץ 12 שלקחו את עצמם מחוץ לאולפן ויושבים בעוטף ומשם משדרים את האמת הכואבת לתושבי ישראל,בלי צנזורה,בלי לפחד ממה יגידו,קושמרו נראה ונשמע כמו דוברמן שמחפש לטרוף את האשמים במחדל הכי גדול מאז הוקמה התנועה הציונית והיו כאן פרעות ומלחמות ופיגועים גדולים

אבל מעולם לא היה כאן טבח בבי יאר כזה שתוך 5 ימים נטבחו כ1200 אזרחים ,נשים גברים ילדים תינוקות וקשישים,כיתות כוננות שהופשטו מנשקם על יד ממשלת ישראל ,שדיללה כוחות לטובת סוכות והקפות בגדה המערבית של מתנחבלים ארורים מהעליונות הגזענית הלבנה ששריה בן גביר וסמוטריץ עושי דברם.

קושמרו וסטיימן  מהדהדים את קולם של ניצולי הטבח ועכשיו זה גם מגיע לאולפן ,יונית לוי וקרן מרציאנו שומעות עדויות מזוויעות ומכילות את הזוועה,בין לבין הכתבים המצויינים ( חוץ מהשופר העיוור סגל) מתקילים דוברי ממשלה אומללים ועלובים שמגיעים לאולפן,איך אמר ירון אברהם ליוסי שלי מנכל משרד ראש הממשלה?

חבר אתה מתבלבל,באת עם דף מסרים ,רק שאנחנו לא נהדהד אותם ,אנחנו לא להקת המעודדות שלך או של ראש הממשלה וזה לא ערוץ 14.

לא מצליח להבין איך ממשלה,כל ממשלה, לא מתפטרת אחרי כישלון קולוסאלי כזה שהביא ב5 ימים 1200 נרצחים והרוגים.למה ראש הממשלה מחכה? לשבור את שיא ההרוגים ממלחמת יום כיפור? כי בקצב הזה תוך 10 ימים כבר נגיע לסביבות המספר הזה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה