יום שלישי, 21 באפריל 2020

זכיתי !

זה הפוסט שכתבתי היום בצהריים בדף הפייסבוק שלי:

אני כותב את זה כאן ולא בקבוצת האוהדים בה אני חבר עמותה ,כי כאן זה יכול להגיע ליותר אנשים.
לפני שעה קלה התקשר אלי בחור ששמו יואב סמואלוב.
הוא הציג את עצמו כנציג 'בריגדת מלחה' שהם הגוש המעודד במשחקים של הפועל ירושלים כדורסל והפועל  קטמון ירושלים בכדורגל ובשם קהילת קטמון כולה ושאל לשלומי,נורא פשוט.
הוא התעניין לדעת אם כאזרח ותיק שבסיכון,יש מי שמסייע לי.
האמת שלרגע רציתי להסתכל לצדדים ולמצוא את האדם עליו הוא מדבר כי אני אומנם אזרח ותיק ושומר על עצמי כאחד שבסיכון לכאורה,אבל לי יש משפחה,3 ילדים נהדרים ובת זוג והם לעיתים "מוותרים" לי כשצריך לסדר סידורים בחוץ או ללכת להיפר ולכן היה לי מוזר שהוא מתקשר אלי.
אבל אחרי רגע הבנתי שלא לכל האוכלוסיה עליה אני נמנה יש מזל כמו שלי יש.
ראינו אתמול את הקשיש מבאר שבע שנאלץ לצלצל למשטרה כי היה רעב וללא תרופות וחשבתי שיש לי מזל שאני חבר בקהילה כזאת מחבקת ואיכפתית ואיזה כיף לי שיש בקהילה הזאת אנשים שחושבים על אנשים אחרים שזקוקים למילה טובה,למישהו שיקנה להם תרופות,שיקנה אוכל במכולת.
נורא התרגשתי מהשיחה הזאת ואני גאה להיות חבר בעמותת האוהדים של הפועל קטמון ירושלים שעושה כל הזמן למען הקהילה והנה זה הגיע גם אלי.
תודה לבריגדת מלחה ותודה לקהילת הפועל קטמון ירושלים.
אני מרגיש מחובק ואהוב.זה לא מובן מאליו
אוהב אתכם❤

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה