יום שני, 13 באפריל 2020

אני רוצה לומר כמה דברים על מה שקורה כאן:
יושבת כאן חבורה מנופחת,מלאה באגו מפוצץ ובעזרת התקשורת בעיקר חדשות 12,13 מזיינת לכולנו את המוח,מפחידה,משקרת,מרמה ואנחנו בגלל ההפחדות והנבואות של נביאי השקר יושבים כמו כבשים בבית,לא רואים את הורינו ולא את ילדינו שגרים מחוץ לבית והאליטה השלטונית המושחתת ממשיכה בשלה כאילו כלום בחסות  המשטרה,השב"כ והצבא.
אותנו מנסים לסמם בשירי מרפסות מטומטמים,במשאיות של זמרים עם שירי שבט אחים ואחיות מדומים, באפליקצית זום שהיא לכאורה תחליף לשבט אחים גם יחד ובכל אלה רוצים להנמיך את קומתנו,להמשיך לשקר אותנו כדי שההנהגה המושחתת שמקבלת את שכרה בזמן,שממשיכה לחיות טוב,שרואה את בניה ובנותיה תמשיך לדפוק אותנו,להרוג את הורינו בבתי האבות כי פחות קשישים חוסך קיצבאות זקנה  ,הבירוקרטיה שלא מוכנים לוותר עליה ,ההתעקשות על איזה גוף יעשה מה,המלחמות של מי יבדוק,מי יביא מטושים,מי ימצא מהר יותר מכונות הנשמה ומעל הכל האיומים של ראש הממשלה שנאחז בשיניו בקרנות המזבח על מאות אלפי מתים,על סיפורי תחת על ידידיו מהעולם שבגללו ורק בגללו עוזרים לנו,כמה בולשיט הוא חושב שהוא יכול להאכיל אותנו ונאמין לו לדיקטטור הזה שמספח לכאורה כשלא רואים, מכולות של אמצעי הגנה שהובאו לעובדי משרד ראש הממשלה ומצאו את דרכם לביתו  ועוד כהנה וכהנה מחדלים שגורמים להנמכת קומתנו השחוחה גם ככה.
כל הסיפור של הקורונה זה מלחמות אגו מטומטמות למי יש גדול יותר,לא סתם לא מכניסים נשים לועדת ההיגוי העליונה,נשים יסיימו את הפארסה הזאת הרבה יותר מהר מחדלי האישים,הגנרלים בשם עצמם ולבלרי המשרדים השונים שלהם יש אינטרס שהכאוס ימשיך.יש גם מי שמרוויח מהחרה הזה הקורונה וגם הם רוצים שהעסק הזה ימשיך,מה כפת להם מיליון מובטלים? הם את שלהם מרוויחים.
מדינה קטנה,מפוררת ,מפורדת שלא הכינה את עצמה למגיפה כזאת ומזיזה את עצמה אחורה וקדימה ותוך כדי התנועה נלחמת בסקטורים שנלחמים האחד נגד השני.
בשורה התחתונה מעכשיו אדאג לעצמי ולמשפחתי כפי שאני חושב שצריך להתנהל,איבדתם אותי הנהגה .
ואומר עוד משהו התקנות האלה,לא להתקהל,ללכת עם מסיכות,לשמור מרחק וכו,תיכף יתפוצצו לכולנו בפרצוף,לא תעזור המשטרע עם הקנסות שהם נותנים למפגינים נגד השחיתות,אנשים יפרצו את הסגר,זו תיהיה המחאה נגד השלטון המושחת השבע שעושה אך ורק לעצמו.
זה הכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה