יום ראשון, 29 במרץ 2020

סגר סגר תרדוף

טוב אז מאתמול אנחנו מרגישים ביתר שאת את הסגר.
אתמול בני האמצעי חגג יום הולדת 25 וכמו בכל פעם שמי מילדינו חוגג יום הולדת,החלטנו שנתכנס אחר הצהריים בבית(ממילא הבן הצעיר והבת הבכורה גרים בבית) כך שרק ילד יום ההולדת שגר מחוץ לבית ועד אתמול הגיע לארוחות שישי,היה צריך להיות נוכח.
אבל הוא עשה חשיבה מחודשת ובגלל המצב המחמיר והולך החליט שהוא מעדיף לא לסכן אותנו ולא להגיע.
גם התכנון המקורי היה שכשהילד יגיע,ניסע לדודה ש. שגם היא כמובן בסגר אבל לבדה,פחות מ100 מטר מביתנו ונכלול אותה בחגיגת יום ההולדת הקטנה שתיכננו.
אז כאמור הילד לא הגיע ונאלצנו לומר לדודה ש. שגם אנחנו נישאר בבית וזה די היכה בכולנו,שגם אנחנו מצטרפים בהכרח, למי שיש ילדים שלא יגיעו לבקר כל עוד הסגר ממשיך וזה קצת העציב אותנו.
נכון אפשר לתקשר בטלפון ובאפליקצית זום ובוודאי נעשה זאת אבל אתמול כשכל כך רצינו שיהיה נוכח פיזית בבית,זה לא היה אפשרי.
הנחמה היחידה בסיטואציה ששני הילדים האחרים גרים איתנו ושניהם פשוט מכניסים אור כל כך גדול לבית ולמשפחה שזה כיף אדיר.
בכלל מתי היה לנו אפשרות ב3 שנים האחרונות להיות איתם כל כך הרבה,הילדה עבדה כל כך הרבה,בשעות משוגעות,הייתה במערכת יחסים  ונעדרה המון מהבית ופתאום היא כאן 24/7 וזה גם משהו שצריך להתרגל אליו כמו גם העובדה שהבן הצעיר השתחרר וגם הוא לא יוצא כמעט מהבית ופתאום הם מבשלים ויושבים איתנו ואז גם נחשפים כל מיני סודות קטנים ומצחיקים וזה באמת אושר גדול ונצטרך מן הסתם להכיל את כל הסיטואציה למרות שאני ממש לא סובל את המילה הזאת "להכיל"
 רק שלפעמים ואין מה לעשות היא מטיבה לתאר את מצבנו.
עכשיו מילה על ישראבלוג,אז מתקרב הרגע הפעם באמת שישרא יעלה בחזרה,צוות ההצלה עובד גם בימים האלה והאתר יחזור בזמן הקרוב,מה שהכי מדהים שיש קבוצה קטנה של בלוגרים שיכולים עדיין  להכנס לישרא ואשכרה לכתוב פוסטים,אני לא מבין איך זה יכול להיות ,אבל אתמול בדף הפייסבוק של צוות ההצלה מישהו העלה צילום מסך מישראבלוג משלשום וראיתי בקנאה עמוקה שיש מי שכותב פוסטים חדשים כאילו כלום לא קרה,לא ממש ברור לי מי מגיב ואיזה הד מקבל כל פוסט אבל זה פחות חשוב,בכולופן זה עושה חשק רב להמתין לישרא המחודש.
אין לי הרבה מה לומר כרגע על המצב הפוליטי,מה שנעשה על ידי גנץ ואשכנזי הוא עניין סגור ולא מה שכולנו פיללנו(טוב לא כולנו,השמאל) ונשאר רק לקוות שמהלימון הזה גנץ ואשכנזי יעשו לימונדה וזו תואיל במשהו לתקוות של מי שרצה שינוי.
אני סיימתי,תיהיו טובים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה