יום שלישי, 24 במרץ 2020

ימים של בנתיים

ב6:30 בבוקר זוגתי יוצאת לעבודה,כן כן,היא מה שנקרא "עובדת חיונית",איזה מזל שהיא חיונית לארגון שבו היא עובדת,אה?
זה לא מובן מאליו כי הוציאו אצלם המון אנשים לחל"ת ואני לא צריך לספר מן הסתם לאף אחד מה זה לעבור ברגע אחד מלהיות אדם עסוק למישהו שצריך למלא את זמנו בתעסוקה ואני כבר לא מדבר על עובדה הידועה שאדם שעובד מביא משכורת מלאה שזה גם לא מובן מאליו בימים האלה,אז אני רק מתפלל שזה ימשך.
חוץ מזה בקטנה, שמאוד קשה ששני אנשים מסתובבים כל היום בבית והמרחב או הספייס של כל אחד מצטמצם מאליו.
אז היא יוצאת ב6 וחצי בבוקר ואז אני מתעורר,שותה קפה,אוכל משהו קטן כדי להתניע את היום.
אני בפנסיה כאמור,כל התוכניות לחיפש עבודה מבחינתי נעצרו,כי אני בגיל שצריך להשמר מהוירוס.
אני לא יוצא מהבית,פעם ביומיים  בערך אחרי הקפה אני עושה גיחה למכולת בשביל דברים בסיסיים,לחם,חלב וכו' ואחכ חוזר ומבלה את יומי בבית.
הרבה זמן לא כתבתי כאן,כל יום אני חושב אם לכתוב אבל אין לי הרבה חשק,הבלוג הזה לא מעודד לכתוב,בעיקר כי נותרו מעט קוראים וקוראות שאני כמובן מודה לכל אחת ואחד מהם שהם עדיין כאן.
ההבטחות של צוות ההצלה של ישרא לעלות את ישרא לאוויר תוך "שבוע וחצי שבועיים" כפי שנכתב לפני 3 שבועות  בדף הפייסבוק שמרכז את המידע של צוות ההצלה  מתברר כאופטימי עד מוגזם מן הסתם.
אני לא מבין בשרתים ולא בעננים ואני לא יכול לומר למה העליה של ישרא המחודש לאוויר מתעכבת,קראתי בפלטפורמת פרפרים שבעל הבית שם מתגאה  שהוא תוך יומיים העמיד פלטפורמה מופלאה והוא לא מצליח להבין מה הבעיה להעמיד שוב את ישרא.
אז ברור שבעל הפלפורמה המדובר די דומה לביבי,הוא כל יכול,בהבל פה הוא מסוגל לעשות הכל ,אבל גם אני ההדיוט מבין שלהעמיד בחזרה פלטפורמה עם כל החומר של מאות בלוגרים בחזרה לאוויר ולא לאבד חומרים בתהליך העמידה הזה דורש קצת יותר ממה  שדף אחד עם קישורים לבלוגים קיימים שיש לי הרבה כבוד לאפשרויות שבעל הבית שם מאפשר והרבה כבוד לכישוריו,אבל הוא הרי לא נותן פלטפורמת כתיבה  אז עם כל הכבוד
שיגלה מעט צניעות ומעט כבוד,נעשתה עבודה,מישהו לקח אחריות גדולה מאוד לשמר את החומרים,גם שלו אגב כדי שכשישרא יעמוד,אנשים כמוהו שלא גיבו את כל החומרים שכתבו יוכלו לעשות זאת.
אז יקח עוד קצת זמן,אתם יודעים מה,עוד הרבה זמן,אבל בסוף יעמוד ומי שיבחר להמשיך לכתוב שם יוכל לעשות זאת.
בחודשים הראשונים זה גם לא יעלה כסף כי נמצאו פתרונות כאלה ואחרים,יכול להיות שידרש בהמשך איזשהו תהליך של איסוף כספים אבל עוד חזון למועד.
אז בנתיים אני כותב בפייסבוק,יש לי שם כ800 חברים ואני כותב כמעט כל יום יום.
צוק העיתים מוציא ממני הרבה:-)
אני בעיקר כותב על פוליטיקה,מתנגד חריף לממשלת המעבר ולימין,מבקר גם את הצעדים המהוססים מידי לדעתי שעושה כחול לבן
הפסקתי לצפות בהצהרות של ראש הממשלה ועושה דברו החייזר הזה ממשרד הבריאות סימן טוב,אני לא מאמין לאף אחד מהם ואני לא מוכן "לאכול" את חרטוטי הממסד הרפואי שמנסה לכסות את התחת שלו.
אם הייתי צעיר יותר ופחות אדם בסיכון הייתי עולה להפגין מול הכנסת נגד ההפיכה שמנסה לבצע הימין מול הרב שמעמיד גוש השמאל,אבל לצערי אני לא יכול,אז נשאר לי לצעוק בפייסבוק.
בני הצעיר משתחרר מצהל ב7 באפריל,ביום חמישי הקרוב הוא אמור לצאת לחופשת שחרור והנה אנחנו מסיימים עוד מסגרת.
מה שאני למדתי על עצמי ב 3 השנים שהוא בצבא ועם מה שאני התמודדתי (זוגתי יותר אבל היא לא כותבת כאן..) שווה פוסט נפרד וארוך.
מי שיגיד לי היום שילד שלישי זה קלי קלות יצטרך לשבת מולי ואני אספר לו עם כל הפרטים עד שיתחנן שאפסיק ...
בכל מקרה שלא יהיה ספק שבני הוא קסם של ילד ואני אוהב אותו אהבה גדולה כמו את 2 ילדיי הבוגרים יותר שהאמצעי כבר לא גר בבית,שכר דירה בתל אביב,עובד כנגר אצל נגר פרטי ביפו והכי מצחיק שדווקא בזמנים האלה יש לו הרבה עבודה ולשמחתי הוא ממשיך לעבוד,מכיון שהעסק הוא סוג של בוטיק בו עובדים 5 אנשים,הוא ממשיך לעבוד גם בזמן קורונה לשמחתנו.
בתי הבכורה שעבדה כדיילת קרקע בנתבג הוצאה לחל"ת כמובן והיא  מאירה את הבית בנוכחותה.
מחרתיים נחגוג זוגתי ואני 28 שנות נישואין. לא מובן מאליו .ובשבת נחגוג לילד האמצעי יום הולדת 25
מוזר לציין ארועים כאלה בלי לצאת מהבית,אבל אין ברירה ועדיף ככה.
עכשיו אצא לי למכולת כדי להצטייד בתופינים ואני מקווה שהפוסט הבא לא יהיה רחוק מהנוכחי.
אני סיימתי,תיהיו טובים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה