יום שישי, 27 במרץ 2020

יום האתמול

תראו,קרה כאן משהו אתמול,מוקדם לעשות סיכומים כאלה ואחרים אבל אני רוצה לומר כמה דברים: גנץ לא שכנע אותי בנאום הראשון שלו כיו"ר הכנסת,אוסף נבוב של קלישאות,פנטזיות ואמירות של נאום בר מצווה, ואני שמח שהיד שלי רעדה כשהגיע תורי להצביע בקלפי,כבר סיפרתי שכאמור הפתק של כחול לבן  היה כבר במעטפה הלא סגורה אבל משהו עצר אותי,בעיקר האמירות נגד נציגי האוכלוסייה הערבית,זה ממש קומם אותי,לא יכולתי לדעת שגנץ יתהפך שוב ויעזר בכל זאת ברשימה המשותפת כדי לקבל מנדט להרכיב ממשלה ראשון ויותר שימח אותי שבכוחות משותפים   חברי הכנסת של האופוזיציה הצליחו לסלק את יולי אדלשטיין ,את גפני מוועדת הכספים ולהעניק 2 ועדות לאנשי המשותפת.
ואז הגיע יום האתמול וגנץ פעל כפי שפעל,הנטייה הראשונה שלי הייתה לחשוד באיש שהוא טיפש  שזחל לממשלת נתניהו בניגוד להבטחות ובניגוד לאג'נדה של כחל"ב,אבל אז בתוך כל המלל של חדשות האתמול שמעתי ידיעה שאולי לא כולם שמו לב אליה,כיו"ר הכנסת גנץ יכול לעלות חוק או חוקים נגד המשך כהונת נתניהו וזהו שוט חשוב מול ראש ממשלה שמנהל משא ומתן עם גנץ וסיעתו ועדיין אין הסכם חתום ביניהם.
הבטחה לפנות את מקומו בעוד שנה וחצי שאמינות ודבר אמת הם לא לחם חוקו,הקמת ממשלת חרום כזאת (או איך שתרצו לקרוא לה) והעפת שרי המשפטים,התרבות והספורט והתקשורת מכהונתם היא לא דבר של מה בכך,תוסיפו את העובדה שספק אם ימינה תשב בממשלה וגם אם תשב היא לא תחזיק בתחבורה ובחינוך זה נותן טיפה אור למאוכזבים.
אני לא מקבל את מה שגנץ עשה,הכי לא ברור לי איך הסכים לחבור לביבי ושביבי יכהן ראשון,אני חושד שגנץ חשש בימי קורונה אלה לקחת פיקוד,המושחת היה מפיל עליו ועל מפלגתו את כל הכשלון ומי לידנו יתקע בכלל שביבי יפנה את מקומו אחרי הזמן הקצוב? דרעי הבטיח לשמור על גנץ  ועל העובדה שנתניהו יקיים את מה שהבטיח?הצחקתם אותי,דרעי גם אמור להיות איש ישר,אז הבטיח.
ליבי לאנשים הגיבורים שקמו ועשו מעשה בימים הקשים האלה של הקורונה,אני יודע שגם אנשים מבוגרים בסיכון היו בין המפגינים,אני יודע שהם לקחו סיכון על חייהם בעשותם כך,בהשארותם בלילה באוהל או במכונית כדי שלא יגנבו להם את הדמוקרטיה,לולא דלקת גרון שלא עוברת ,הייתי מצטרף אליהם,בליבי וברוחי הייתי איתם אבל נמנע ממני פיזית בגלל גילי ומצבי הבריאותי.
קולם של האנשים היקרים האלה נשמע וימשיך להשמע,זה,שגנץ ערק לממשלת נתניהו זה עניין שלו עם עצמו ומצפונו .
 אני מעדיף בחירות רביעיות על המעשה הזה,אבל אני מצליח לראות כמה נקודות אור ולהם כיוונתי פנס קטן.
במאמר מוסגר אומר שהימין לא יצא לרחובות לתמוך בנתניהו כפי שהיה אפשר לצפות שיקרה,השופר הראשי של אנשי נתניהו המושחת ,האיש ההזוי רם כרמי בוזגלו אמר שהוא לא קורא להפגנות ימין כי "הוא לא רוצה להפר את הסגר ולא לסכן אנשים בעידן הזה"
שקרן ופחדן הכרמי בוזגלו הזה,פתאום איכפת לו ממה שהממסד אומר,פתאום הוא "דואג" לאנשיו ,הכלב הפשיסטי הזה,
העפתי השבוע אנשי ימין שהיו חברי פייסבוק שלי על הרבה פחות מהאמירות של בוזגלו ואני לא מצטער על כך,בעיני שבט אחים גם יחד נגמר מזמן,כל החיבורים המזוייפים בכח נמאסו עלי מזמן ולא עובדים עלי יותר ואני מצטער אם זה נשמע רע,אני כועס ומאוכזב ולא מסתיר את זה.
ואת כל מה שאמרתי אני רוצה לחבר לאח הגדול שבימי הקורונה האלה אני צופה בתוכנית הפח הזאת.
בבית האח הגדול יושבת חבורה של אנשים שספק אם יש לי מילים להגדיר אותה,יכול להיות שכל אחד ואחת מהם הם אנשים חביבים מהיישוב ,אבל כשהם צבר אנשים בבית אחד הם מראה עצובה של עמישראל,להוציא לדעתי את ירדן ואודליה מהמשוואה הזאת.
אתמול בלילה הודח אדם שאם חצי עם ישראל מצביע לביבי וחלק מזדהים עם המעשה של גאנץ,רק סמלי שניר הודח אתמול,האיש היה קרן אור באפילה ששמה האח הגדול,מול גדי שהאינטילגנציה הרגשית שלו מקבילה לכרובית מרקיבה,מול אשה כמו תקווה שמתחמנת ,מרמה ,גונבת ועושה מניפולציות רגשיות טוב יותר מביבי ושאר הגנון שנמצא שם לניר כבר לא היה מה לחפש שם והזמן שלו ללכת הגיע אתמול בערב ואני מצטער על זה צער רב.

לסיום אני רוצה לבקש בקשה:
חבר ביקש ממני בעת הזאת לפרסם בדף הפייסבוק ובבלוג שלי את  תחום עיסוקו ואת ההצעה שהוא מציע לבעלי עסקים:
יועץ עסקי יגיש עבורכם בקשה להלוואה מיוחדת בעקבות הקורונה עד סך של 500,000 שקל בערבות מדינה במחיר מופחת של 3000 שח בלבד.
מי שמעוניין שיפנה לתדי הרשקוביץ 0506969222
או למיילtedkovits@gmail.com
או www.gnh. co.il
תודה.
אני סיימתי,תיהיו טובים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה