יום שני, 2 במרץ 2020

מפר הסכמים עם עצמי

בתגובה לפוסט האחרון של עדה כתבתי לה בתגובה שעשיתי עם עצמי הסכם,בבחירות האלה אצביע כחול לבן ואם יהיו בחירות רביעיות אצביע לרשימה המשותפת.
ההיסוס בהצבעה לכחול לבן הוא בעיקר בגלל הנסיון הדי פאטטי של גאנץ לסחוב מצביעים ימניים לצד שלו ,ההסכמות הכמעט אוטומטיות שלו לתוכנית המאה והסיבה העיקרית למה לא להצביע לו זה החשש הנורא הזה שחס וחלילה יזהו שהוא מוכן רחמנא לצלן לשוחח עם הרשימה המשותפת,להעזר בה באיזושהי דרך לתמיכה בקואליציה שלו ובמקום זה קיבלנו לאו מוחלט עם כל מה שמזוהה עם הרשימה המשותפת .
עם כל זה הלכתי לפני שעה קלה לקלפי,עמדתי מאחורי הפרגוד,לקחתי פתק של כחול לבן ואשכרה עמדתי להכניס אותו למעטפה ולא יכולתי לעשות זאת!
במקומו לקחתי פתק של הרשימה המשותפת ,הכנסתי למעטפה ושילשלתי אותה לקלפי,לא לגמרי שלם עם עצמי  על זה שהפרתי את ההסכם שהסכמתי עם עצמי אבל אנוחם שאם תיהיינה בחירות רביעיות,אצביע הפוך ממה שהצבעתי היום כי אני חייב לעצמי:-)
אבל עזבו את זה,יש דברים חשובים מזה,סדרו את הכרית בכורסתכם ואספר לכם:
זוגתי התקררה,לא משהו שבדרך כלל אכתוב עליו,אבל אצלה כשמתחיל ניצן של התקררות,הכל קורה נורא מהר,אז רגע אחד הצינון שלה ניצן (אה ,אני ממש משורר היום) ורגעים אחרי היא כבר שוכבת במיטה עם 38 מעלות חום ומשתעלת את עצמה למוות.
אתמול היא קטעה את יום העבודה שלה באמצעו וחזרה הבייתה,אמרתי חייבים ללכת לרופאה,כי מחר(כלומר היום,אין רופא ) וחייבים להתחיל לטפל בהתקררות הזאת.
אז צלצלתי למוקד מכבי ונאמר לי שאין תורים לרופאה שלנו.
מה עושים? ידעתי שסניף קופת החולים ביישוב שלנו נפתח שוב בשעה 16:00 ואז גם יהיה מענה אנושי,סמכתי על בהלת הקורונה שתסדר לנו תור:-)
ב16:00 התקשרתי לסניף,לאשה שענתה לטלפון הסברתי שזוגתי משתעלת למות ויש לה חום(שעה לפני היה לה 38.3) ולמרות שזו לא קורונה  היא חייבת להתקבל לרופאה כי מחר הם לא עובדים.עשתה כמה בירורים ואמרה לנו להגיע תוך חצי שעה.
הגענו,נכנסנו,הרופאה בדקה ושלחה אותנו לצילום ריאות בסניף הראשי של מכבי בחולון ואמרה שאם תוצאות הצילום שמראות על דלקת ריאות יתקבלו אצלה במחשב עד סיום העבודה שלה ב18:30 ,היא תצלצל ואז נקנה אנטיביוטיקה שהיא רשמה לנו ואם אין לה  דלקת ריאות,נקנה את התרופה לשיעול שהיא רשמה.
נסענו למכבי בחולון עשינו את הצילום וכשיצאנו הייתה השעה 17:30  וחשבנו שתוך שעה יהיה פיענוח והצילום ישלח למחשב של הרופאה,אבל זה לא קרה.
כשקמנו הבוקר ראינו בהפנייה שקיבלנו מהרופאה למוקד החרום של מכבי שההפנייה טובה עד להיום ב16:30 ושאם נגיע אחרי השעה הזאת,נצטרך לשלם.
זה פחות הטריד אותי,מה שהטריד אותי זה שאנחנו צריכים להמתין עד לשעה 19:00 שהמוקד יפתח ואז יוכל רופא תורן לראות את הצילום שכבר פוענח ולומר איזו תרופה לקחת.
נראה לנו מאוד מוזר שהמוקד נפתח רק בשעה 19:00,נכון בחירות וזה,אבל לא נראה לנו הגיוני שמשאירים עיר בסדר הגודל הזה בלי מוקד רפואי.
אמרנו שנלך להצביע ומשם ניסע למוקד כדי לבדוק אם הוא פתוח למרות שבכל הפרסומים כתוב שהוא נפתח רק בשעה 19:00.
אז הצבענו ונסענו ואנחנו מגיעים לקופת חולים ויש שלט אלקטרוני גדול בחזית שאומר שהסניף יפתח ב19:00 ,אבל מהצד אנחנו רואים שיש טפטוף של אנשים פנימה,אני יורד מהאוטו,להפתעתי הסניף פתוח ואני מדבר עם האיש במודיעין מסביר לו למה אנחנו זקוקים והוא אומר לי,תעלה לקומה ראשונה ותדבר עם הפקידה ויש גם רופא.
קראתי לזוגתי,היא נכנסה פנימה ואני חזרתי לאוטו וחיפשתי חנייה ועד שמצאתי היא כבר יצאה מהרופא.
בשורה התחתונה,אין לשמחתנו דלקת ריאות אלא התקררות חזקה,מצאנו בית מרקחת תורן בסמוך,קנינו את התרופות ועפנו הבייתה ואפילו מצאנו חנייה ליד הבית בשים לב לעובדה שלידינו יש בית ספר שמשמש קלפי לתושבי הסביבה,אגב אנחנו שגרים מרחק מטר וחצי מבית הספר,נשלחים להצביע בבית ספר אחר מרוחק מאיתנו אומנם מרחק הליכה סביר,אבל אם יש מטר מהבית למה שלחו אותי למרחק 500 מטר???
זאת ועוד בכל מערכת בחירות 'חומסת' המועצה 2 חניות לטובת נכים שיוכלו לחנות ליד בית הספר,אז כבוד על המחשבה אבל גם ככה מקומות החנייה מצומצמים ודוכני מפלגות יושבים על המדרכה סביב הקלפי אז אתם מתפלאים שאני שמח על מציאת חנייה ממש מול הבית ,זה ממש לא טריוויאלי  אצלנו.
אני קורא את הספר החדש של שרית ישי לוי "אשה מעבר לים" אני באמצע הקריאה,לא רע הספר,אבל לא טוב כמו הספר שסיימתי לפני שהתחלתי את זה.
תקשיבו,אם אתם רוצים לקרוא פנינה ספרותית אוצו רוצו להשיג את הספר החדש של שולמית לפיד "פרפר במחסן"
ספר שאי אפשר לעזוב מלקרוא אותו ורק אתן ספויילר קטנטן,לפיד מחזירה לחיים את ליזי בדיחי המיתולוגית האהובה,מי צריך יותר מזה.
זהו,הגיע מרץ,נקווה שזה גם סוף החורף הנורא הזה.
אני סיימתי,תיהיו טובים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה