יום רביעי, 26 בפברואר 2020

הצהרת בחירות

אחרי שהחלטתי בעקבות התפנית הימנית החזקה מידי של גנץ שלא אצביע בבחירות השלישיות האלה כחול לבן בא הסקר האחרון בחדשות 12 והראה שהביבי עובר את כחול לבן וזה היה כבר יותר מידי בשבילי.
אז למרות הרצון העז שיש לי להצביע לרשימה המשותפת,אחזור כנראה בזחילת גחון ואצביע לכחול לבן למרות שהיד שלי תרעד.
המחשבה שהליכוד ינצח לא מאפשרת לי להצביע לרשימה המשותפת בה יש אנשים מצויינים והיא הכי קרובה לאג'נדה הפוליטית שלי.
קצת אירוני שכשהתחלתי להצביע בבחירות ב74,הייתי בשמאל ולא סטיתי ממנו לאורך הרבה שנים,רק בשנים האחרונות התמרכזתי והנה עכשיו רציתי שוב להצביע למפלגת שמאל מובהקת ,שלא מגמגמת,לא מתנצלת ומציבה אג'נדה ברורה.
לולא האיום שמציב ביבי להחרבת הדמוקרטיה,הייתי ממשיך להצביע לשמאל למרות שאני לא רואה שיש למי להצביע בשמאל הציוני,העבודה גשר מרצ לא מדברת אלי ודאי כשאופורטוניסטית הזאת אורלי לוי יושבת ברשימה הזאת ואני מבין לגמרי שהשמאל האנטי ציוני למרות שהכינוי הזה ממש לא מפחיד אותי,לא מייצג אותי לגמרי,אבל לפחות היחיד שמדבר בצורה ברורה על שוויון זכויות באופן כללי ועל זכותו של העם הפלסטיני למדינה,לא הצ'יקמוק הזה שהטמבל הזה טראמפ רקח ועוד כהנה וכהנה
אבל כאמור האיום שמגיע מימין הוא גדול מידי ולמרות הרגשת הקבס בדברים שאומר גאנץ ולמרות המשיכה החזקה ימינה,אצביע לו בתקווה שיתנהל חכם.
אם יהיו חס וחלילה בחירות רביעיות,כבר לא אצביע בשבילו,זו הבטחה.
על כל השאר,קורונה,עבודה,ספרים וטיולים בפוסט אחר
אני סיימתי,תיהיו טובים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה