יום שישי, 7 בפברואר 2020

פברואר וזה חורף

לא מצליח לכתוב,התחלתי פעמיים וזה הרגיש סתמיכזה אז עזבתי,כבר מזמן למדתי שמה שמפעיל אותי בכתיבה הוא הדגדוג הזה באצבעות ולא העובדה  שאני חייב לכתוב כדי להשאר בתודעה של מישהו
אני בתקופת צינון של 3 חודשים,זה לא קל,אבל החלטתי שאני עושה את המכסימום כדי שלא ארגיש שאני פדלאה ששרוע על כורסה,צופה באיזו תכנית בלתי ברורה בטלויזיה,מתעורר ב12 בצהריים וכו וכו'.
אז אני מתעורר ב06:30 בבוקר כשזוגתי יוצאת לעבודה,שותה קפה ואוכל משהו ואחכ אם אין לי סידורים מחוץ לבית(והיו לי המון ולצערי לא נגמרו יחרבת על הבירוקרטיה) אני מבשל,מכבס ועושה עבודות בית שיש לעשות כולל קיפול כביסה !
נכון שאני לא ממש יודע פרטים כמו מה של זוגתי ומה של הבת שלי ונכון שאין כבר הבדל בין מה של הבן האמצעי ומה של הבן הצעיר כי שניהם באותן מידות,אבל עצם הקיפול(וזוגתי לימדה אותי לקפל,שתדעו) כבר מקל עליה בבואה להפריד את הפריטים ולהכניס לארונו של כל ילד את הפריט הנכון.
גם יש פחות כביסה כי הבן האמצעי עזב את הבית,את הכביסה שלו הוא מביא בימי חמישי בערב או שישי כשהוא בא לארוחת שבת אבל אז זה קלי קלות כי זה מרוכז.
הבן הצעיר אגב משתחרר מצהל בסוף אפריל,מה שאני למדתי על עצמי בתקופה שהוא בצבא זה משהו שלא לומדים בשום מקום,לא ארחיב עכשיו,רק אתן פרומו קטן,הוא התחיל כלוחם בגבעתי ובתקופה האחרונה הוא שקמיסט בבסיסי סיירת גבעתי.
אם לחזור להיותי עקר בית,אני כמובן עושה את כל הקניות לבית אבל זה לא דברים חדשים,תמיד עשיתי ועכשיו אני ממשיך.
חזרתי כמובן לקרוא ואני רוצה להמליץ על ספר של סופרת ישראלית
לספר קוראים "כל הדברים היפים" ולסופרת קוראים שילה ענבר.
עכשיו קצת רכילות,בקטנה,שילה ענבר היא אשתו שתחייה של חברנו ,אבו אלמוג' שכתב בישרא שנים רבות ועכשיו כותב בפייסבוק עם גיחות מעטות לבלוג שיש לו בוורדפרס.
אז ענבר היא כאמור אשתו של גל אמיר חברי אבל לפני שהפכה סופרת,הייתה פרקליטה במחוז צפון של הפרקליטות.הקורא הנבון יעשה כבר את החיבורים המתבקשים.
לא אעשה ספוילר לספר,רק אומר שהקורא לא יכול לעזוב את הספר עד לסיומו.מומלץ בחום.
פעם בשבוע אנחנו (זוגתי ואני ) עושים סיבוב במקומות בהם יש אוכל רחוב מצויין,בשווקים כאלה ואחרים,זה הכיף שלנו וככה אני רוצה להמליץ על מקום  שעושה בשר מצויין בפיתה וקוראים לו סלים מרח' שישים,או הברברי ,מקום שנמצא בתחנת דלק ברח לישנסקי 6 במערב ראשון.
אגב ביום שלישי הזה אנחנו ניסע לשוק נתניה למקום ששמו הפינוקים של כרמל.מי שמכיר יודע על מה אני מדבר ומי שלא,אכתוב על זה בפוסט הבא.
יום שישי היום,אני אבשל שיפטא בארנג'י,מאכל פרסי של קציצות עם אורז והמון ירוקים.
אני סיימתי,תיהיו טובים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה