יום רביעי, 12 בפברואר 2020

דוח על מצבו של ישראבלוג

הודעה נוספת ממתן אליהו בקשר לישראבלוג
אני רוצה לשרטט לכם את ציר הזמן של הפעילות שלנו:
2017/18 אני וג'ואנה הרמנו את הכפפה בשנית כדי לקחת את האתר לידי הקהילה, הלכנו לפגישות מפה ועד להודעה חדשה ושמרנו את הרוב על אש קטנה כדי שאנשי הקהילה לא יכוו עוד פעם ויתבאסו אם לא ילך כלום. הרמנו קול זעקה כשנזקקנו לכם והייתם שם בכל הכוח ואני מעריץ כל אחד ואחת על זה.

2019 - איזור אוגוסט כבר נסגרו הפינות. סוף נובמבר תחילת דצמבר האתר אצלנו. ויש עמותה רשומה ומתפקדת!

כל החומר שלכם קיים ומגובה, אני לא יודע פיזית איך לשלוף אותו כי אני לא איש טכני, מבהיר עוד פעם.

ינואר - פברואר 2020 - ההדסטארט מוכן, התשורות בהזנק ויש אישור יציאה בקול צהלה...יש בעיה אחת ויחידה.

אנחנו רוצים להוזיל עלויות ברמת הציוד והצד הטכני כדי לאפשר אורך חיים לאתר ולא עוד פעם להיכנס ללופ כלכלי עוד שנה שנתיים.
אנחנו לא רוצים לפתוח קמפיין עם סכומים משוגעים כי זה גם לא ריאלי כרגע ביחס למצב האתר והקהילה וגם אנחנו רוצים להיות בטוחים שהסכום שנגייס ייתן לנו מרווח נשימה מספיק גדול כדי לבנות תוכנית עסקית ושיווקית להחזרת האתר לפרונט שלו. אני מאמין שזה אפשרי, מי שלא..לא.

אני יודע שחלקכם תוהים האם המומנטום אבד. אז הוא לא, הוכחתם ברגעי הצורך שאתם שם, לא משנה מתי.
אני מבקש באמת, תפסיקו לצאת עלינו. אנחנו עושים את כל המאמצים כדי לגרום להכל לקרות בצורה המושלמת ביותר שאפשר...אני יכול לספר לכם שאנחנו בהתכתבויות בשעות לא שעות עם מיילים, שיחות וכסף שיוצא מהכיס שלנו בלי לדרוש תמורה.

אני פונה אליכם ומבקש לשמור על שיח מכבד כלפי כולם, להבין את העדינות שבמצב וץמיד לזכור שישראבלוג לא בסכנה כבר, מבטיח לכם.

ועוד משהו קטן - אל תקללו, לא אותי ולא אף אחד מחברי הקבוצה. יש ביקורת ויש ירישה לפסים אישיים. אל תרדו על אדם ותגידו לו שהוא לא מבין וכד' בצורה אלימה. באמת שאני אדם סבלני אבל דיי. זה כל כך לא נעים.

בואו ננסה להיות קהילה. אל תאבדו תקווה..באמת שזה במפר קטן לעומת מה ערוץ 13 העבירו אותנו. אוהב אתכם.ן מאוד.

והפוסט הזה נכתב ברעב גדול. נשבע שלא אכלתי כל היום.

ואלה הפריטים הטכנים הנדרשים
עוד דבר קטן באשר לישרא,אלה הפרטים הטכנים הדרושים:
Yakov Zandman היי, לשאלתך:
מדובר על 2 מכונות VMWare המכילות שרתי ווינדוס 2003 (ברישיון), בנפח של 600GB, הצריכות יחד 8GB RAM ויסתפקו גם במעבד 4 ליבות מדור ישן. בנוסף ישנו Volume של תמונות בגודל 1.2TB. הדיסקים יכולים כולם להיות SATA, הVolume של התמונות יכול להיות אף 5400RPM. צריכים RAID על הדיסקים. בנוסף אין דרישות רשת מיוחדות. ניתן לשים אותם על תשתית VMWare קיימת או על שרת U1 ייעודי עליו נתקין VMWare ESXi ועליו נשים את הVMים.

אלו הנתונים הידועים
להבנתי אפשר גם לקנות שרת ולשלם על אחסון בלבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה