יום שלישי, 19 בינואר 2021

השריטות שלי

 טוב,אז הנה אני חוזר לכתוב כאן לטובת הנושא החם .

רק אני מסדר ומפעיל מדיח בבית ומסדר אחכ כמובן.

אני חייב להשאיר מטבח נקי כולל נקיון של הכיור.

כשאני מבשל אני מקפיד על נקיון והחזרת כל דבר למקומו אחרי שאני משתמש בו

בניגוד לזוגתי שכשהיא מבשלת המטבח נראה כמו שדה קרב

רק אני מכבס ומייבש בבית על כל המשתמע מכך.

אני גם מקפל כשצריך.

רק אני משתמש  בחדר אמבטיית שצמוד לחדר השינה שלנו זוגתי מעדיפה את חדר האמבטיה של הילדים שהוא גדול יותר

אני מתעצל להעביר את הדברים שלי לחדר אמבטיית הילדים ומעדיף את המקלחון בחדר האמבטייה שצמוד לחדר השינה,לי זה פרקטי

אני לא מאחר לאף מקום שאני נדרש להיות בו.

אני מסוגל לבחור דרך ארוכה יותר רק כי היא נטולת פקקים,פקקים מעצבנים אותי. מאוד.

אני ממעט ללבוש חולצות כפתורים ביום יום,לא נוח לי.

לא ישן עם פיג'מה,למעשה מאז הייתי ילד לא הייתה לי אחת כזאת.

מעבר לזה אני לא חושב שיש לי שריטות מיוחדות או חריגות


ואני לא מצליח לשייך לנושא החם לצערי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה