יום רביעי, 27 בינואר 2021

30 שנה למלחמת המפרץ-הנושא החם

 גרתי בדירה במרכז תל אביב,אחרי שהצלחתי לנער מעלי את השותפות שהיו לי

ולא אהבתי,יסלח לי אלוהים...

הדירה הייתה די מצ'וקמקת,ישנה,בעלת הבית לא הסכימה לתקן כלום בדירה,אבל המיקום שלה היה אלוהי,( רח שמריהו לוין ,בואכה הבימה והיכל התרבות מצד אחד,רח דיזנגוף ושינקין ובעיקר פאב השופטים במרחק הליכה קצרה,שכר הדירה נמוך

שכנע להשאר שם.

הכנתי לי חדר אטום כחוק,הכנסתי טלויזיה,טרנזיסטור,היו לי גלילי מסקינטייפ והכנתי את עצמי ליום קרב.

הלילה בו נפל בפעם הראשונה טיל היה די מפחיד,כמו כולם גם אני לא ידעתי אם זה כימי או לא ולקח זמן להרגע.

נשארתי כמה ימים בתל אביבתלמרות שחברים שגרו מחוץ לעיר התחילו לצלצלוביקשו שאבוא אליהם,אל מחוץ לאזור א'

ואני זוכר שבאמת אחרי כמה ימים ועוד מטח או שניים,ארזתי את מטלטליי ונסעתי לחברים ביבנה,הייתי שם 3 ימים ואז חזרתי הבייתה לתל אביב ויום למחרת נסעתי שובתהפעם לחבר עם בית במושב צפונית לחדרה.

היה לי ברור שזה לא פתרון להתרוצץ בארץ ולאחר יומיים שלושה חזרתי הבייתה וניסיתי להמשיך בחיי.

אני זוכר שהיינו מתקשרים ונפגשים עם כל מי מהחברים שנשאר בתל אביב  במהלך היום,בערב נסגר כל אחד בביתו עם  החרדות שלו.

הייתי כאמור רווק, הערבים לא היו קלים ובשיחת טלפון עם חברה היא אמרה שהיא רוצה להכיר לי את חברה שלה.

מה ששכנע אותי בעיקר להסכים לפגוש אותה הייתה העובדה שהחברה אמרה שיש לה אוטו ובעת כזאת היא מאמינה שהיא תסכים לבוא אלי.

טוב,דיברתי בטלפון עם הבחורה,נשמעה טוב והיא הסכימה לבוא לדירתי לבליינד דייט ראשון כשהיא מציינת 2 דברים:

במצב רגיל זה לא היה קורה

וכשנסיים אתהמפגש אני מבקשת שתיסע איתי לבית שלי אני חוששת לנסוע לבד

שאלתי איפה את גרה והיא אמרה שהיא גר עם הוריה ביישוב אזור,אמרתי שאין לי בעיה עם הבקשות שלה רק שאין לי מושג

איפה זה אזור

אמרה לא רחוק מתל אביב

הסכמתי

היא כמובן דאגה לברר עם יש לי חדר אטום ואם יש לי מסיכת אבך והכל

אמרתי שיש לי הכל,רק תבואי

בערב היא באה,נכנסנו לדירה  והתחלנו לשוחח

לדעתי תוך 10 דקות שמענו אזעקה,נכנסנו לחדר האטום,חבשנו מסיכות כחוק וישבנו שם כמו 2 אהבלים עד שהתאפשר לצאת.

כשהתאפשר לצאת היא הייתה צריכה לחזור הבייתה וקיימתי את ההסכם בנינו ונסעתי איתה.

הגענו לביתה,נפרדנו לשלום ואני חזרתי במונית לתל אביב.

אחכ המשכנו להתראות בשבועות הבאים עד שהיא זימנה אותו לשיחה ואמרה לי שהיא נפרדת ממני

הסיבות העיקריות שאני מעשן,שאני מתלבש נורא ואיום (חולצות טריקו גזורות בשרוול היו חביבות עלי אז.. ושאני שותה יותר מידי בשופטים

טוב מצד אחד הבנתי את הטענות,מצד שני לא רציתי לוותר על שום דבר ונפרדנו בידידות

אחרי חודש בערך נוצר שוב קשר ואמרתי לה שאני מסכים לכל דרישותיה

היא באה לגור איתי בשמריהו לוין ואחרי שנה נישאנו


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה