יום ראשון, 2 ביוני 2024

המלצה על ספר

אני לא כותב כמעט בבלוג ,אין לי מוטיבציה כפי שהייתה לי בעבר ,אבל לעיתים אני שמח שיש לי מקום קטן חוץ מדף הפייסבוק שבו אני יכול לעלות דברים שהם לא לעיני 3500 חבריי הפייסבוק שלי שחלקם הגדול אנונימים.

לפני זה אציין שלפני יומיים ב31.5 ציינתי, לעצמי הפעם שאני חוגג בקטנה 21 שנות כתיבה רצופה.

התחלתי לכתוב בישרא ב31.5.2003 וכתבתי ברציפות עד 2020 בישרא ובמקביל פתחתי כאן בלוג והמשכתי לכתוב כאן אבל לא באופן סדיר כאמור. וככה זה מתאים לי 

הסיבה להתכנסות המפתיעה היום היא בגלל ספר שסיימתי אותו אתמול.

שמו של הספר "איפה את בקיץ " והסופרת היא נטע חוטר.

לפני שאתן פרומו קצר על אודות הספר,אני רוצה לרענן זכרון מישראבלוג.

נטע חוטר הייתה בלוגרית,לפני שהפכה סופרת וכתבה 3 ספרים שהשניים הראשונים היו רבי מכר.

לבלוג שלה קראו "ש.כהן מזגנים" והוא היה פעיל בין השנים 2005 ל2009 ,4 שנים בסך הכל,אבל אלה השנים הכי סוערות ופוריות בישרא

וש.כהן מזגנים הייתה בתקופה הזאת אושיית ישרא מאוד רצינית, עם שפה יחודית משלה.

בשנים ההן לא הייתי בין ה"מקובלים" כמו חוטר וחבריה

אבל קראתי בבלוג שלה ומאוד אהבתי את השפה וההומור.

הקיקיצ,חוטר פרשה מישרא והלכה לעשות לביתה

והחלה לכתוב ספרים.

האחרון שבהם "איפה את בקיץ" יצא לפני כשבועיים ומכיון שיש לי את השניים הראשונים שלה,רכשתי את השלישי.

כשאני אומר רכשתי, צריך להסביר שלמעשה הפסקתי לרכוש ספרים שישבו בכוננית הספרים העמוסה שלי,אין לי יותר מקום לספרים פיזיים והבית לא יכול להכיל יותר כונניות ספרים.

אז קניתי בדיגיטל וזה כבר הספר השני שאני רוכש וקורא דיגיטלית .

הייתה לי התנגדות לקטע הזה,אני תולעת ספרים שכילד הלכתי פעמיים ביום להחליף ספרים ,אתחיל לקרוא בדיגיטל ,זהו חילול הקודש !

אבל המציאות ניצחה את השמרנות וגם אני הצטרפתי למאה ה21 

מאוד נוח לקרוא ספר דיגיטלי,לא צריך סימניות,אתה  רוצה לעשות הפסקה ,סוגר את העמוד שקראת וכשאתה חוזר ולוחץ על האפליקציה זה חוזר לעמוד שבו קראת. כפתור ופרח..אתה יכול לסדר לעצמך באיזה גודל של פונט נוח לך לקרוא ובעיקר הספרים עולים בערך שליש מחיר מספרים רגילים,אז מה רע?

נחזור "לאיפה את בקיץ" הספר מספר על נשים,סביבות גיל 40,נשים רגילות לגמרי,הגיבורה זוהרה עובדת בחנות ספרים מוזנחת,יש לה חברות,ערך עצמי נמוך עד לא קיים ומכאן מסע של כ300 ומשהו עמודים אתה לא יכול להפסיק לקרוא.

כתיבה אינטיליגנטית,חכמה,ברור שלצורך הכתיבה על פיתוליה נעשה תחקיר מדוייק על הנושאים שחוטר מטפלת בהם ואתה לא רוצה שהממתק הזה יסתיים.

זו המלצתי ,לא אזהם את הפוסט הזה בפוליטיקה

ולא אכתוב את דעתי הידועה על הממשלה הכושלת ביותר בתולדות העם היהודי.

רק אתפלל בדרכי להחזרת החטופים ולהפסקת המלחמה.

תיהיו טובים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה