יום חמישי, 11 בפברואר 2021

על קורונה,מתנגדי חסונים ועבודה חדשה

 בתי חלתה בקורונה,היא אובחנה כחולה מאומתת ביום שישי לפני שבוע,היא הייתה בקרבת חולה מאומתת שלא ידעה שהיא חולה וכך עוד 2 חברים וחברה שלה וכולם נכנסו לבידוד בבית של אחד החברים.

מצד אחד זה סידור מצויין לה,לו נשארה בבית הייתה נאלצת לשהות בבידוד בחדרה,לבד.

מצד שני הטירטור עלינו,אנחנו צריכים לנסוע לקנות לה תרופות,להביא לה בגדים ודברים שהיא מבקשת מהבית

וזה ניג'וס,אין חניה ליד הבית של הבחור וכך גם אני וגם זוגתי נדרשים לנסוע אליה שאחד עולה לדירה והשני נשאר למטה באוטו,או לנסוע בהתראה קצרה לקנות תרופות.

לשמחתנו הסימפטומים לא קשים,בהתחלה היא סבלה מכאבי אוזניים,שיעול שהלך והכביד,כאבי ראש וכאבי גב,אבל לאט לאט בעזרת התרופות המצב התייצב,היא שותה הרבה,ישנה הרבה,אין לה קשיי נשימה והיא נמצאת בסביבה תומכת כשההורים של החברים האחרים תומכים גם הם.

אין ספק בכלל שיש לה חלק גדול בעובדה שנדבקה,אומנם היא שמרה על חבישת מסיכה,אבל לא שמרה על הסגר בסגר השלישי וכמעט כל ערב יצאה להפגש עם חברים ובאחת הפעמים קרה שנפגשה כאמור עם חולה מאומתת.

חשוב מאוד לשמור על כללי זהירות בסיסיים,זה מה שאנחנו עשינו ולא הצלחנו להשפיע עליה לעשות אותו דבר.

אנחנו מחוסנים כידוע ,אתמול התחסן הילד האמצעי והילד הצעיר יתחסן אנחנו מקווים בשבוע הבא.

כל המשפחה המורחבת שלנו משני הצדדים מחוסנים ואני לא מצליח להבין אנשים שמטיפים בשער נגד החיסון.

אתם לא רוצים להתחסן,סבבה,ענינכם.אבל מה בוער לכם להפיץ פייק ניוז לא מבוסס על החיסונים כדי לשכנע אחרים לא להתחסן.

בפייסבוק יש הרבה כאלה ואם מישהו מגיב לפוסט ששיתפתי נגד אנשים שלא מתחסנים שאומר שהם מסכנים את כולנו,ללא ידע רפואי שמבוסס על שמועות של נביאים בשקל וידעונים בלירה אני מאנפרנד אותו ,גם אם הוא תומך במחאה ואנטי ביבי וזאת עליכם לדעת מחאה ואנטי ביבי זה הקריטריון שלי לאישור חברות בפייסבוק ולמרות זאת אני מאנפרנד.

לא יודע אם אתם זוכרים,בתחילת נובמבר חזרתי לעבוד בדאר במקום העבודה ממנו פרשתי לפנסייה,שבועיים לתוך העבודה הודיעו לי שבסוף נובמבר הם נאלצים להפרד ממני כי לא הייתה מספיק עבודה וזה נכון,מתוך 4 שעות עבודה ,היו שעתיים של  עבודה ואחכ ישבתי באפס מעשה.

הם הבטיחו שיסדרו לי עבודה במקום אחר בארגון ונפרדנו דצמבר חלף ובאמצע ינואר קיבלתי הצעה לעבודה בסניף חולון,אז נאמר לי שאתחיל ב1 לפברואר. 

שבוע אחכ הוזמנתי לסניף למלא טפסים ואז אמר לי מנהל הסניף שלא אתחיל לעבוד ב1 בפברואר כפי שאמר לי בטלפון אלא אמתין בבית לאישור מהמרחב אליו שייך סניף חולון.

ב7 בפברואר ,הוא התקשר והזמין אותי להגיע למחרת לסניף ולהתחיל לעבוד.התחלתי לעבוד ביום שני השבוע.

אני אמור לעבוד 5 ימים בשבוע כולל יום שישי ויום  אחד בשבוע הוא יום חופשי שיומיים מתוך חמשת הימים אני עובד צהריים.

היום זה יהיה לי היום הרביעי בעבודה החדשה שמסתכמת במתן חבילות ומכתבים רשומים ללקוחות הסניף,לא נורא מסובך אם כי צריך ללמוד את העבודה גם אם היא פשוטה לכאורה.

ואני קולט מהר למזלי ואני כבר די שולט בעבודת המחשב.

אני מקבל מספר סידורי שמגיע לסמרטפון של הלקוח או שהוא מקבל פתק בתיבת הדאר.

אני מחפש בין החבילות המסודרות בסדר מסויים אחרי המספר שקיבל,מוצא את חבילה ,מקליד את הקוד במחשב,ממלא את פרטיו האישיים,מחתים אותו ומעביר לו את החבילה שקיבל.

יש 2 בעיות : יש בלאגן בסדר הרץ של החבילות,לא תמיד החבילה שנאמר מספרה 100,נמצאת במקומה ואז צריך לחפש איפה היא, בהנחה שהוא לא קיבל אותה עדיין וזה לוקח זמן,כעובד מתחיל החיפוש אחרי חבילה שנעלמה קצת מלחיץ כי אני מעכב את הלקוח ואז אני מבקש עזרה מהחברים הותיקים יותר ואני מרגיש לא נעים,אבל כבר הרגיעו אותי שלא מצפים ממני תוך 3 ימים להיות  מיומן אלא נותנים לי זמן ללמוד.

העניין השני קשור רק אלי והוא שאני נדרש  לעמוד על הרגליים כל המשמרת,אם אין אנשים אפשר כמובן לשבת אבל כשיש לקוחות אי אפשר

ובשלושת הימים שאני עובד כבר, אני חוזר עם כאבי רגליים וגב ומרגיש מפורק לגמרי.

אז דבר ראשון כנראה ביום ראשון אקנה נעליים חדשות

שיתפסו את הרגל בצורה טובה יותר.

דבר שני אלך  לסדר מדרסים שזה תהליך קצת יותר ארוך כי דרושה הפנייה מאורטופד ולקבוע תור אליו

ודבר אחרון אני פשוט אתרגל לסיטואציה ,אני מקווה כמה שיותר מהר.

היתרונות בעבודה ברורים וידועים,אני יוצא מהבית,אני מחזק את כלכלת המשפחה גם אם זה רק חצי משרה

וזה חשוב להשאר עסוק.

חוץ מזה  הכל סבבה אגוזים.

אני סיימתי,תיהיו טובים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה