יום חמישי, 16 בינואר 2020

עידכוני ישראבלוג

חשבתי שיש כאן אנשים שלמרות שודאי לא יחזרו לכתוב בישרא המחודש גם אם יקום
עדיין מעניין אותם לשמוע  על מה קורה.
אז צוות ההצלה שכרגע מונה את מתן אליהו וג'ואנה וקנין בלווי עורך דין מתנדב
קיבל סוף כל סוף אישור על הבקשה לרשום עמותה שתנהל את ישרא
הנה המוצג הרלוונטי 

כשיריב חבוט הוציא לאור את ישראבלוג ב2001 אני מניח בלי להבין הרבה בסוגיה שלקח לו כמה חודשים טובים או יותר להכין אותו לפעולה
19 שנה מאוחר יותר אני בטוח שישרא המחודש יהיה טוב יותר טכנית מאשר זה הותיק וגם בלי להיות מבין גדול אפשר לדעת כי הטכנולוגיה התקדמה ומה שהיה לפני 20 שנה במחשבים ובאינטרנט זה עבר רחוק.
לפי דיווחי מתן וג'ואנה,המתנדבים העוסקים בהקמת האתר כבר מריצים את ישרא המחודש ריצת נסיון והם מרוצים ממה שהם רואים וזה הכי חשוב יש לי סבלנות,
החלטתי בכל זאת לכתוב כאן לטובת חברי חסרי הפייסבוק.
זוטות על פוליטיקה,על כדורגל ועוד כהנה וכהנה  אעלה לדף הפייסבוק שכרגע מחזיק מעל 700 קוראים.
אני כותב את כל זה ומוכרח לומר לכם שאני שמח שישראבלוג המחודש יהיה שוב חלק מהוירטואליה הישראלית בעתיד הלא רחוק נקווה.
זהו, עידכון קצרצר
אה ורציתי רק להעיר שהסרתי מהבלוג שלי כל סממן בעל צבע צהוב על גווניו
לא בא לי טוב בעיניים.
אדיוס
תיהיו טובים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה