יום ראשון, 5 בינואר 2020

אין כותרת,תתגברו..

אז הנה התחילה שנת 2020 ואצלנו יש שינויים.
בני האמצעי שכר עם חבר דירה בתל אביב ובסוף השבוע הסוער שהיה,עבר אליה.
זה הילד הראשון שלנו (בן 25) שיוצא לחיים עצמאיים ממש וזה מהלך לא פשוט.
עד עכשיו שלושת הילדים גרו איתנו,הצעיר(21) בצבא עדיין,משתחרר בסוף אפריל וכמובן גר בבית כך גם הבת הגדולה (26) שלא עבדה בתקופה האחרונה,חזרה סוף כל סוף למעגל העבודה ואנחנו מקווים שיהיה לה טוב ונחמד בעבודה החדשה והיא תתמיד בה.
הלכנו בתחילת השבוע שעבר ליעוץ פנסיוני ,גיסי שידך בינינו לבין היועץ הפנסיוני שמטפל גם בעניניו והוא מרוצה מאוד,ישבנו אצלו כשעתיים וחצי ולמדנו על האפשרויות שעומדות בפנינו ואיך לנצל את הכספים שעומדים לרשותנו כולל ביטוחים שעשינו וזה נשמע טוב והטיפול בנו ימשך.
ב15.1  אשתתף בסדנת פרישה של יום אחד שמארגן דאר ישראל לפורשים מ2019 וזה ודאי לא יזיק לקבל אינפורמציה בסוגיה.
בבית הענינים יגעים מבחינת קלקולים,נטפליקס נעלם לנו מהטלויזיה,המזגן בסלון נדלק ונכבה לבד וכמובן לא מחמם ואנחנו יושבים עם תנור חשמלי שזולל חשמל, היום אזמין טכנאי שאני מקווה שיגיע מהר.
הייתה לי חווייה טובה שאני רוצה לשתף ,לא קיבלתי מביטוח לאומי את קצבת הזקנה שמגיעה לי בתאריך המיועד ולא הבנתי למה,
מסתבר שהיה צריך למלא טפסים שנשלחו אלי ולהחזיר אותם ואני שכחתי לעשות זאת בים הטפסים שנחתו עלי בבת אחת באוקטובר ונובמבר.
נסעתי לסניף הביטוח הלאומי בחולון,קיבלה אותי פקידה שבאמת הייתה מאירת פנים ועזרה מכל הלב,עם הטפסים הלכתי לחדר אחר באותה קומה שם יושבים מתנדבים שעוזרים לך למלא את הטופס לקבלת קצבת זקנה,אשה בפנסיה בעצמה ישבה ועזרה לי להתמצא בנבכי הטופס בנעימות רבה ועם הטופס המלא חזרתי לפקידה הנחמדה שבישרה לי שהקיצבה של חודש דצמבר תיכנס בימים הקרובים.זה לא מובן מאליו לקבל יחס חם וסבלני במשרד ממשלתי כזה.
עם העבודה החדשה העניין מוזר קצת,
כשהציעו את העבודה ,זרזו אותנו למלא טפסים ולהביא אותם ומאז שפרשתי בסוף נובמבר השתרר שקט ולא מעדכנים אותנו.
אני יודע שדאר ישראל דרש צינון של 3 חודשים אבל גם נאמר לנו שיו"ר הועד שלנו יכול לגרום לצינון להיות קצר יותר והוא מודע לזה,אבל כאמור לא שמענו ממנו שום דבר,ביום חמישי סימסתי לו והוא ענה שיבדוק היום מה קורה ואני ממש מקווה שיחזיר תשובות.
אין לי עניין לשבת בבית באפס מעשה,אני רוצה לעבוד ואם האופציה של העבודה הזאת תרד מהפרק משום מה,אחפש עבודה אחרת.
זה הכל.
אני סיימתי,תיהיו טובים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה