יום שישי, 27 בספטמבר 2019

"שנה טובה טייס אמיץ רוכב במרום שמיים,ורוב שלום מלח עברי,עושה דרכו במים"

(מומלץ לקרוא בקול גדול ובליווי תנועות ידיים בהתאם..)
אז הנה מגיעה לה שנה חדשה והולכת  זו המסתיימת
אני רוצה לאחל לכם,חברותיי היקרות,חבריי היקרים,קוראים ותיקים וחדשים,קוראים מזדמנים וכאלה ללא שם
כאלה שרוכבים בסופה,חולפים ביעף,כאלה שהולכים ולא שבים וכאלה שממהרים למחוז חפצם
שנה טובה טובה
טובה יותר מזו ההולכת
שימי הדימדומים של השליט העליון יתמו מהארץ סוף כל סוף,שמשפחתו הרשעה,אישתו הכוניפה,בנו הדביל
יעברו ממשכנם המתפרק למחוזות אחרים ושנפסיק לשמוע עליהם.
אנחנו מארחים השנה,את אחותי גיסי ובתם ודודה ש. שלנו
העדפתי לארח מאשר לנסוע ולהתקע בפקקים על כביש 4 בואכה צומת דרור.
כבר רכשנו מצרכי מזון לחג וגם הגדלנו לעשות ונסענו לקנות סלטים כאלה ואחרים שיקשטו את שולחן החג.
אני כמובן לוקח חלק בבישולים אבל זאת לדעת גיסי ואחייניתי הם טבעונים מיד ראשונה מה שנקרא,
ולכן אחותי וזוגתי שאותה אני מגדיר צמחוטבעונית יתעסקו בגזרת הבישול הזאת בעצמן
לעצמי אני מאחל בריאות וכמובן גם למשפחתי היקרה
בעוד חודשיים ויומיים אני פורש לגמלאות
התרגלתי לעובדה הזאת ואני מחכה לסיום  עבודתי.
דווקא בשנה הזאת אני עובד קשה מידי וקם מוקדם מידי לעמל יומי (02:25 בלילה ) וכוחי די תש.
אין לי כרגע תוכניות מוגדרות לפרישה,מלבד העובדה שמדצמבר עד מאי אעשה חפיפה עם מנהל קבוצת הנוער של הפועל קטמון ירושלים בשבתות,ובעונה הבאה  אחליף אותו כמנהל הקבוצה ואז גם אקבל שכר מהקבוצה.
השיר הזה שהבאתי 2 שורות ממילותיו בכותרת,נכתב על ידי לוין קיפניס והולחן על ידי נחום נרדי
הנה מויקיפדיה על השיר וכותביו,זה מרתק
ואני אוסיף שהמציאות כל כך השתנתה שלא רק שכבר לא כותבים שירים  כאלה,המציאות בה אנחנו  מעריצים טייסים או שיש לנו בכלל חובלים השתנתה ,אין כבר דוד גיבור ששומר(למרות שהילדים בני ה18 של כולנו שמשרתים את שרות החובה בלהגן על המדינה המסוכסכת שלנו עושים את מלאכתם נאמנה ושרק כולם יחזרו הבייתה בשלום) ואין כבר נוטרים ולצערנו אנשי העמל והכפיים הם בעיקר עובדים זרים,פועלים פלסטינים ומהגרי עבודה.
לסיום וברוח החג הממשמש ובא אני רוצה לעלות לכאן שיר.
ליוסי בנאי זכר צדיק לברכה,היה שיר שנקרא 'תחת עץ האהבה'
במסגרת החידוש שעושה בנו יובל לשיריו של אביו,הוא חבר לזמרת ששמה פלורה ושר את השיר הנהדר הזה.
אני מאחל לכם ולמשפחותיכם שנה שכולה דבש עם כל מה שאתם מאחלים לעצמכם.
טוב כמובן שהאתר הזה לא מוכן להיות פשוט ולא מאפשר לי לעלות את השיר,חבל.
העתקתי את הפוסט לבלוג שלי בישרא והוספתי כהנה וכהנה ברכות פוליטיות שלא כתבתי לצערי כאן.מוזמנים לקרוא אם בא לכם.
אני סיימתי,תיהיו טובים




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה