יום שלישי, 25 ביוני 2019

הפתעות

אתמול הייתה לי פגישה עם המנהל המקצועי של קבוצת הנוער של קטמון
בשיחת הטלפון שקדמה לפגישה קבענו לשוחח על אפשרויות התעסוקה במועדון
ומכיון שנותרו לי עוד כ6 חודשי עבודה  לא חשבתי שנדבר על משהו קונקרטי.
אחרי הסמול טוק הרגיל,המנהל המקצועי שאל אותי מה הייתי רוצה לעשות בקטמון ואני אמרתי פתוח לגמרי שהייתי שמח
להשתלב בעבודה באחת מקבוצות הנער של המועדון.
הוא הסתכל עלי ואמר חד וחלק
אשמח אם תסכים להחליף את מנהל קבוצת הנוער של הפועל קטמון ירושלים וללוות אותה כמנהל הקבוצה.
צריך לומר שתפקדו של מנהל קבוצה הוא בעיקרו לוגיסטי מנהלי,לא משהו מסובך מידי מצד אחד ודורש חפיפה
ומצד שני אחריות גדולה
המנהל המקצועי  אמר שמכיון שהוא מכיר אותי,מעריך ומכבד אותי הוא מרשה לעצמו להציע את ההצעה למרות שתחילת העבודה אם תיהיה,רק בעוד 6 חודשים.
ברור לכל אחד שאף אחד לא ישמור למי מאיתנו תפקיד 6 חודשים קדימה
הוא גם אמר שבגלל המגבלה הזאת הוא לא יכול לומר לי מה יהיה השכר,כי דברים יכולים להשתנות במהלך חצי השנה הזאת והוא לא רוצה לזרוק סכום שאחכ לא יוכל לעמוד בו.
הגענו להחלטה  שאני אלווה את מנהל הקבוצה העוזב  רק בימי המשחק,בשבתות (בכל מקרה אני מגיע למשחקים)
אעשה חפיפה מאמצע ספטמבר עד דצמבר ובדצמבר  נשב שוב ואז יהיה חכם יותר באשר לתקציב שעומד לרשותו.
ראשית זו מחמאה ענקית עבורי ואני מקווה שימצא תקציב  לעניין
שנית גם אם לא ימצא תקציב בדצמבר אוכל לעשות את התפקיד בהתנדבות רק בשבתות ואני מאמין שאם אעשה את התפקיד בצורה טובה ואין סיבה שלא,בסופו של דבר ימצא תקציב
כשסיפרתי אתמול בערב ליו"ר הועד המנהל לשעבר על ההצעה,הוא המליץ לקחת בכל מקרה (אצטרך מין הסתם לחפש תעסוקה אחרת שתכניס לי שכר  חודשי כמובן) והבטיח שיטיל את מלוא כובד משקלו המוסרי אצל המנכ"ל והמנהל המקצועי של המועדון שימצא תקציב לענין שלי.
אני סומך עליו שינסה להפעיל את יכולותיו.

לעניין אחר,בבלוג שלי בישרא,כמה ימים לפני שישרא אמור להסגר,פרסמתי פוסט אחר ,מי שלא קורא אותי בישרא,מוזמן,
לדעתי פוסט מעניין
אני סיימתי,תיהיו טובים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה