יום שלישי, 4 ביוני 2019

הזמן לא עומד,הטבע זורם ולרוח יש קול חלילים,מתחילה עליה מול ההר היורד וצריך להתחשב בכללים"

ראשית תודה רבה  לכל המברכים והמברכות ליום ההולדת ה16 לבלוג,איפה שהוא לא יהיה.
עשיתי גיבוי לשנתיים האחרונות בישרא ואפילו הצלחתי בעזרת המדריך שn_lee כתבה לעלות את החומר לבלוג שלי בוורדפרס.
אני מוכרח לומר  שהמדריך מדוייק,כתוב בשפה פשוטה בלי התחכמויות וגם בור ועם הארץ כמוני  בעניני אינטרנט יכול להבין את ההסברים ולעשות כמוני ואני שמח שהצלחתי לעשות זאת.
התוכנית שלי היא להמשיך לכתוב כאן (בבלוגספוט) ולהעתיק את הפוסט לישרא,ההיפך זה לא עובד כפי שראיתי או שזה עדיין מסובך מידי בשבילי.
אין לי הרבה חשק לכתוב על פוליטיקה,כל מה שקורה כל כך דוחה והפייסבוק שלי מלא בקולות נהי וזעקות נגד הימין בעיקר המתנחלי כמובן ואני מעדיף להשאיר את מה שאני כותב בבלוג  נקי מפוליטיקה.
הפרישה לפנסייה הולכת ומתקרבת,אני פורש כאמור ב30 לנובמבר ואין לי כוונות לשבת רגל על רגל בבית
יש מחשבות מה לעשות אחרי ויש איזה כיוון אבל פגישה שהייתה אמורה להיות לי בירושלים התבטלה וטרם נקבעה חדשה
אני מניח שבמהלך השבוע יצרו איתי קשר שוב.
אני עובד ברציפות מ94 וזה ודאי לא יהיה פשוט להפלט מהמסגרת התומכת,המחבקת שמאוד נהניתי לעבוד בה
אבל אלה החיים וצריך להתכונן,גם נפשית.
מעבר לזה עונת הכדורגל הסתיימה באי הצלחה בלשון המעטה של הקבוצה שאותה אני אוהד ועכשיו צריך למצוא תעסוקה לימי שישי ושבת בהם הייתי עסוק בצפייה במשחקים :-)
והנה מגיע סוף השבוע של חג השבועות,חג לא אהוב עלי בלשון המעטה  וצריך לחשוב מה לעשות כדי שלא נתבטל סתם בבית.
כנראה שבשבת בבוקר ניסע לשוק תרשיחא בגליל המערבי,נאכל  ונטייל באזור.
לא ברור מי מהילדים יצטרף אלינו
הילדה נמצאת בזוגיות ושוהה הרבה אצל הבחור שעוד לא פגשנו אגב,כי הבחור מתבייש לבוא אלינו וזה גם מצחיק אותי וגם קצת מרגיז אותי
הבן האמצעי במילואים ולא יבוא לחג והבן הצעיר לא נוטה להשכים קום כשהוא בחופש מהצבא
כך שכנראה ניסע רק זוגתי ואני
ביום חמישי הקרוב אני הולך סוף כל סוף לקוסמטיקאית,אני מת על טיפולי פנים ובפעם האחרונה שהייתי בטיפול מהסוג הזה נורא התאכזבתי והקוסמטיקאית עצבנה,היא לא הפסיקה לדבר וניסתה לדחוף לי כל הזמן מוצרים לקנייה,ראבק,תני להנות מהטיפול ואל תנסי למכור לי שום דבר כי אני לא מבין בדברים האלה
בקיצור היה מאכזב ועל הקוסמטיקאית הזאת שאליה אני הולך,קיבלנו המלצות טובות,היום זוגתי הולכת ואני ביום חמישי.
נקווה שלא אתאכזב
זהו בערך
אפשר וידוי קטן לפני סיום?
לא ראיתי אף פרק מ"משחקי הכס",לא מעניין אותי סדרות בלתי נגמרות וכנראה לא אצפה "בבית הנייר" ואני מת לדלל את כמות קופסאות הפלסטיק שיש לנו,אבל הן קדושות ומי יעיז לחלל את הקודש ולזרוק פריטים כאלה?
הכותרת מתוך השיר המצויין של שלום חנוך שיר דרך,לא יכולתי להסתפק רק ב2 שורות מהשיר:-)
אני סיימתי,תיהיו טובים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה