יום שישי, 28 ביולי 2023

איגרת לשליט

 מדהים אגב כמה אתה מנותק מהמציאות.כאילו אתה מתראיין באנגלית הרהוטה שלך לתקשורת הבינלאומית ומנסה לעבוד עליהם,ממש נראה לך שהם אוכלים את השקרים וההסתה שלך?

הם כבר יודעים מי אתה,כולם יודעים. 

אתה מהסוג של הוגו צ'אבס במדינה האיומה הזאת, ונצואלה,פוטין המנותק הזה מרוסיה,וההוא מצפון קוריאה שנגד כל העולם ואמא שלו,אפילו חמינאי כבר יותר מחובק ממך. אתה רוצה קשר לסעודיה? סיריאסלי??? הצחקת את הסעודים ,את האמריקאים וקצת את האירנים ,אצלם החוש הומור איטי, רוצה לנסוע קצת לדובאי? המקסימום ב 2 מטוסים לקפריסין אחד מלא "ציוד" עלק תגיד ,אתם לא מכבסים שם בקיסריה ?יש בעיות עם המכונת כביסה? עם המייבש? הרי אתם רק שניכם,אבנר לא גר בבית והשני גם לא.

ואתה ביבי הולך עד הסוף אה?

הכלכלה,נחרבת צה"ל זועק שהבטחון בסכנה,הסורים חיזבאללה ואירן על הגדרות אבל אתה כלום,אנחנו הכי חזקים למרות המחאה של הגיבורים שקצו בשקרים שלך והודיעו שהפסיקו להתנדב.

החברה מתפוררת,כבר יש מלחמת אחים,כן  כאן ואתה? עדיין מגמגם את מנטרת "כולנו עם אחד" "אחים אנחנו" ועוד קלישאות משנות ה60 מבחינת "כולנו נעבור בחושך ובאור" וגו'. זה נגמר ביבי,מיצרי טיראן כבר לא אצלנו גם לא שארם א שייך הקסומה

ואנחנו כבר לא שבט אחים ואחיות,נגמר העידן הזה.נגמר העידן שאתה משקר ,מסית,מפעיל אנשים ,מרמה,מדיח,עושה מניפולציות כאלה ואחרות

אף אחד לא מאמין לך.טוב,חוץ אולי ממאי גולן שבמינוי ההזוי שלה מחרבת כל מה שהושג לנשים,ג. דיסטל האהבלה שמשוררת שירי אהבה לבן שלך שאני לא רוצה לתאר מה אני חושב עליו כי יתבע אותי ואין ליקוק טוב יותר מאשר ליקוק לבן ובאמצעותו אליך ולשרה.

וכל מיני חברי כנסת עם עיני עגל כמו ואטורי שאלוהים יודע מאיפה קוששתם.

השבוע ואטורי הטאמבל הזה,חסר הדעת הזה ,עלה לשידור בתוכנית רדיו בכאן 11 והמראיין רצה להבין מה ואטורי מבין בסוגיית ביטול עילת הסבירות. אגלה לך משהו רוה"מ? הדביל לא מבין מימינו ומשמאלו,מקבל דף מסרים, בשבילו זה כמו  קוראנית מדוברת, האיש אטום.גם רואים כשהוא מסתכל עליך.עגל. אבל יציאות יש לו מהסרטים.

טוב ביבי,הבנת את הפואנטה והבנת שאנחנו מבינים.


ועוד דבר ביבי,בקטנה.אם נשארה לך איזושהי השפעה על הערוץ הארור הזה ערוץ 12,תגיד להם שיחזירו את חתונמי,הרגו אותנו עם הפרומואים שלהם ורונן המסכן שומע כבר כמה שבועות שהוא שקרן ולא מבין למה,כמוך בערך.

אז להתראות במוצ"ש בקפלן 

שבוע 30 !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה